Хората в офисите са лицата, гласовете и усмивките на Еконт. С тях пазарът се среща всеки ден. Те общуват с крайните клиенти, за да намерят решение на всяка тяхна нужда. Служителите в офисите най-добре познават потребностите и желанията на клиентите, затова често успяват да ги превърнат в приятели на бранда.
Успешният администратор офис е:
• гарантира, че услугата на Еконт е по мярка на клиента. Винаги намира правилното решение на конкретната нужда.
• обслужва с грижа и доверие. Проявява човещина, разбиране и внимание към клиента.
• има нюх за продажби, привлича нови клиенти и умее да организира както документи, така и задачи, хора и ресурси.
• общува активно с колеги и клиенти и има нагласата “Ще направя нужното”, “Всичко е възможно” и “Зависи от мен”.
• се ориентира бързо в нови софтуери.
• вижда възможностите във всяко предложение и се чувства комфортно в динамиката на промяната.
Като част от екипа на партньора ни в офис Благоевград Запад, ти ще:
• приемаш, предаваш и съхраняваш пратки в офиса и свързаните с това документи
• обработваш парични преводи
Ако си организиран, приветлив и отговорен. Ако се разбираш с хора от 5 до 95 годишна възраст и комуникирате свободно. Каним те да бъдеш едно от лицата на бранда Еконт.
Месторабота:Благоевград
Кандидатствай:https://www.jobs.bg/job/6078111