nadpissivt

Информация за работна оферта АСИСТЕНТ МЕНИДЖЪР НА ФИЛИАЛ Информация за фирмата
Лице за контакти Весела Лачева
Поща vesela_lacheva@swu.bg
Публикувана на 01/01/1970
Информация за работа
Оферта Постоянна работа
Категория Образование, Курсове, Преводи
Работно време Подходящо за студенти
Публикувано 05/21/2018
Изисквания
Минимално образование Университет
Завършено образование
Минимален опит По-малък от година
Статут на работна оферта
Начало на публикуване 05/21/2018
Край на публикуване 06/10/2018
Място
Кратко представяне

Вие искате да работите в целенасочен екип, които уважава Вашето мнение и е ориентиран към резултатите!
Вие искате трудът и резултатите Ви да бъдат ценени и забелязвани!
Вие искате да усещате, че работата Ви има значение!
Вие искате да виждате,че с работата си допринасяте за развитието на обществото, в което живеете!
Вие сте човек, който обича да учи и ежедневено прилага прочетените новости в работата!
Вие искате вашата компания да е динамична, отворена и развиваща уменията и способностите Ви!
Тогава станете част от екипа на BRITANICA!

BRITANICA е образователен център по английски език и оторизиран център на University of Cambridge. Нашият екип от професионалисти повече от 18 години вдъхновява деца и възрастни чрез обучението по английски език. Вярваме, че качественото образование е правилната стъпка към пълноценен и щастлив живот и даваме всичко от себе си, за да имат нашите курсисти успешно бъдеще. Всеки ден виждаме резултата от работата си в усмивките на нашите малки и големи клиенти.

Във връзка с разширяването на дейността на компанията, търсим:

АСИСТЕНТ МЕНИДЖЪР НА ФИЛИАЛ

Дейността на специалиста „Асистент Мениджър на филиал” включва:

• Консултация на клиенти от различни възрасти и с различни професии;
• Дефиниране на клиентските потребности и намиране на най-подходящото за тях решение;
• Изграждане и поддържане на дълготрайни партньорства с настоящите клиенти, основани на доверие;
• Управляване и следене на конкретни проекти, свързани с изграждането на лоялност у клиентите;
• Активно участие в организирането на финансовата дейност на филиала;
• Координиране и подпомагане дейността на академичния отдел.

Предпочитани умения

Какви качества, умения и компетенции трябва да притежава един „Асистент Мениджър на филиал” в BRITANICA, за да бъде успешен?

• Ориентираност към резултатите и потребностите на клиентите;
• Отношение към детайлите и аналитично мисленe;
• Целенасоченост и устременост;
• Силни организаторски умения;
• Готовност да поема отговорност;
• Инициативност и иновативност;
• Ефективна работа в екип;
• Висше образование;
• Минимум Intermediate (B1) ниво на владеене на английски език;
• Добра компютърна грамотност.

BRITANICA предлага на своя екип от специалисти:

• Развитие и подкрепа на креативността и професионализма, в компания лидер в своята област;
• Работа в млад, енергичен, сплотен и амбициозен екип;
• Дългосрочен ангажимент;
• Добро стартиращо заплащане, което се увеличава, заедно с показаните резултати.

Ако разпознавате себе си в горепосочените изисквания и смятате, че BRITANICA е вашето място за развитие, ще се радваме да обсъдим възможността да станете част от нашия екип.

Изпратете ни вашата автобиография, мотивационно писмо, актуална снимкa - по ваше желание.

Ще поканим на среща само одобрените по документи кандидати.

Месторабота: София
Кандидатствай: https://www.jobs.bg/job/4293809