Офис асистент(ка)
Изисквания към кандидатите
- добра компютърна грамотност - Word, Excel, Internet. Работа с офис техника.
- издаване на фактури чрез счетоводна програма
- работа със софтуер за въвеждане на разкрои
- умения за работа в екип;
- приемане на телефонни обаждания от клиенти
- посрещане и работа с клиенти в офиса
- координиране и организация на административната дейност в офиса/
- изготвяне на справки и други документи.
- английски език е предимство
Предлагаме:
- Постоянна заетост
- Коректни трудови и финансови отношения
- Работа в динамично развиваща се компания
- Възможност за професионално развитие
Ако нашето предложение Ви интересува, очакваме Вашата актуална автобиография
със снимка. Всички кандидатури ще бъдат разгледани при пълна конфиденциалност.
Само одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю.
Ref.#: 0011 |
Офис администратор (фактурист), КРЕАТИВЕ ЕООД |
Месторабота Благоевград; Постоянна работа; Пълно работно време; Подходяща и за студенти; Подходяща и за кандидати с малък или без опит; Заплата от 800 до 1200 BGN (Бруто) https://www.jobs.bg/job/5963602 |