Верига магазини „Мания“ е с 20-годишна история и опит, тя е най-голямата франчайз верига в България и една от водещите компании в Източна Европа, занимаваща се с търговия на дрехи втора употреба. Към момента с марката „Мания“ оперират десетки магазини в България и Гърция. Повече от 200 служители в 20 града са носители на корпоративната мисия и активно комуникират с клиентите, рекламират продуктите, предлагат отстъпки, раздават рекламни материали.
Това, което прави магазини „Мания“ уникални, е желанието ни да изградим искрено приятелство с нашите клиенти. Периодично организираме различни активности, в които клиентите ни участват с удоволствие. Стремим се да предизвикаме в тях много усмивки и да им подарим позитивно изживяване.
РОЛЯ И ОТГОВОРНОСТИ
- Осигурява професионална подкрепа на мениджъри в управлението на хора във Франчайз дружествата на компанията
- Съвместно с мениджмънт екипа контролира изпълнението и подобрява, вече създадените системи за управление на хора в компанията - подбор и задържане, оценка на представянето, мотивация на екипи, бонусна схема на възнаграждение, кариерно развитие
- Участва в разработването и изпълнението на цялостната политика за управление и развитие на хора във верига магазини Мания съвместно с Ръководители на функции
- Активно участва в подобряване и усъвършенстване на основните HR процеси в компанията - подбор, въвеждане и задържане на нови служители, обучения и развитие на екипи, кариерно развитие
-Участва в подбора за различните позиции за Магазини Мания
-Организира обучения за подобряване на компетенциите и уменията на служителите
-Организира/участва в организацията тийм билдинг събития и конференции
ОСНОВНИ ИЗИСКВАНИЯ
- Висше образование, предимство са специалностите: Човешки ресурси или Организационна психология
- професионален опит на HR позиция, участвайки в подбор, обучения, кариерно развитие на хора, изграждане на системи за управление на представянето и внедряване на бонусни схеми е с предимство
- Познания на българското трудово законодателство е с предимство
- Отлични комуникативни умения, проактивност и инициативност в работата
- Отлични организационни умения
- Отлични междуличностни умения с вътрешни и външни клиенти
- Умения за въвличане и мотивиране на хора в реализирането на идеи и проекти
- Отлична компютърна грамотност: MS Office
- Английски език
- Шофьорска книжка, категория – “В”
НАШЕТО ПРЕДЛОЖЕНИЕ:
- Интересна, динамична и предизвикателна работа в екип от млади и амбициозни хора
- Участие в годишни конференции на Мания Тийм и тиймбилдинг програми
- Среда на работа, в която можете да усъвършенствате своите професионални и личностни умения
- Автономност, възможност за креативност и творчество в работата
- Фирмено обучение и възможност за кариерно развитие
- Конкурентно трудово възнаграждение и социални придобивки
Ако разпознавате себе си в описанието по-горе и проявявате интерес към позицията, моля изпратете своята автобиография с актуална снимка и мотивационно писмо.
Контакт ще бъде осъществен само с кандидатите, одобрени след предварителния подбор по документи. Документите на всички кандидати ще бъдат разглеждани в условията на строга конфиденциалност. Всички данни, които предоставяте са лични и се обработват при спазване на изискванията на действащото българско законодателство
СПЕЦИАЛИСТ ЧОВЕШКИ РЕСУРСИ, Мания Тийм ЕАД Вижте визитка на компанията |
Месторабота София, бул. Цариградско шосе 149 (виж карта); Постоянна работа; Пълно работно време |
Кандидатствай: https://www.jobs.bg/job/4135676