nadpissivt

Информация за работна оферта КОНСУЛТАНТ ОТДЕЛ ОБСЛУЖВАНЕ НА КЛИЕНТИ Информация за фирмата
Лице за контакти Весела Лачева
Поща career@swu.bg
Публикувана на 01/01/1970
Информация за работа
Оферта Постоянна работа
Категория Консултантски услуги
Работно време Подходящо за студенти
Публикувано 01/17/2018
Изисквания
Минимално образование Университет
Завършено образование
Минимален опит По-малък от година
Статут на работна оферта
Начало на публикуване 01/17/2018
Край на публикуване 01/31/2018
Място
Кратко представяне

Предлагаме интересна работа, подходяща за кандидати, притежаващи умения за водене на разговори по телефон, презентационни умения и организаторски качества. Работното място е в офиса ни на бул. България 81В, кв. Манастирски ливади. Има опции за работа на 4, 6 и 8 часов работен ден при постоянен график. Също така, има възможности за преминаване на супервайзорска или мениджърска позиция в търговските екипи.

Задачите са следните:

  • обслужване на входящи клиентски обаждания в кол център;
  • консултации на клиенти във връзка с търсене и предлагане на недвижими имоти;
  • пренасочване на клиенти за обслужване към специализирани търговски екипи;
  • организиране и координиране на срещи с клиенти и огледи на имоти;
  • опериране със специализиран софтуер;
  • мотиторинг на обслужването;
  • работа на централна рецепция (посрещане и изпращане на клиенти, секретарски функции); 

Изискванията към кандидатите са:

  • добър английски език;
  • добри комуникационни умения;
  • бързина при текстообработка и работа с компютърни програми;
  • съобразителност и организираност.

Предлагаме:

 

  • обучение;
  • приятна атмосфера в малък екип;
  • твърдо възнаграждение и допълнителни бонуси;
  • възможности за преминаване на супервайзорска или мениджърска позиция.
Предпочитани умения

За нас:

Мирела е агенция за недвижими имоти с над 25 годишен опит на пазара. С постоянство и иновативност развиваме успешни екипи от агенти в гр. София, Варна, Бургас и Южното Черноморие. 
Предлагаме едни от най-добрите условия за заплащане и развитие в нашия бранш. 
Работим на високо професионално ниво и печелим ежедневно уважението на нашите колеги и клиенти.
В работата сме еталон за качество на обслужването и пример за подражание сред конкурентите ни.

За кандидатстване е нужна автобиография на български език и актуална снимка.

София

 

Кандидатствай: https://www.jobs.bg/job/4110815