Информация за работна офертаНово!
Ръководител Отдел Човешки ресурси
Информация за фирмата
Лице за контакти
Весела Лачева
Поща
career@swu.bg
Публикувана на
01/01/1970
Информация за работа
Оферта
Постоянна работа
Категория
Счетоводство, Одит, Финанси
Работно време
Пълно работно време
Публикувано
02/22/2021
Изисквания
Минимално образование
Университет
Завършено образование
Минимален опит
5 години
Статут на работна оферта
Начало на публикуване
02/22/2021
Край на публикуване
03/14/2021
Място
Кратко представяне
Отговорности:
- Изготвя трудови и граждански договори, допълнителни споразумения, длъжностни характеристики, вътрешни правила за организация, труд и работна заплата, заповеди за прекратяване на трудово правоотношение.
- Оформяне на документи за отпуски /молби и заповеди/.
- Изготвяне на необходимите документи и регистрирането им в НАП;
- Изготвяне на ведомости за заплати, изчисляване на осигурителни вноски и ДОД, изготвяне и подаване на декларации по обр.1 и обр.6;
- Изготвяне и подаване на отчети в НСИ;
- Изготвя графиците за работа при сменно работно време.
- Съставя съответните статистически отчети по труда.
- Участва в подготовката и сключването на колективен трудов договор.
- Професионална организация и участие в цялостния подбор на кадри – разработка и оценка на тестове и въпросници при наемане на нови работници и служители в предприятието, провеждане на интервюта.
- Разработване и реализиране на програма за повишаване на квалификацията на служителите.
- Активно участие в разработването на вътрешни актове на компанията, инструкции, заповеди, правилник за вътрешния трудов ред и структура и организация на работната заплата, етичен кодекс и др.
Изисквания:
- Висше образование – специалност: Икономика, Финанси, Счетоводство;
- Релевантен опит – минимум 5 години;
- Познания и умения за прилагане на Кодекса на труда, Кодекса на социалното осигуряване, Закона за счетоводството, ЗКПО, ЗДДФЛ, както и други нормативни актове, свързани с извършваната дейност;
- Дългосрочен интерес в областите ТРЗ, Личен Състав;
- Аналитичност, коректност, отговорно отношение към работата;
- Компютърни умения: МS Word/Excel;
- Висока степен на аналитичност и самостоятелност, способност за вземане на решения, инициативност;
- Отлични комуникационни и организационни умения, изпълнение на поетите ангажименти в срок.
- Умения за управление на екип.
Компанията предлага:
- Конкурентно възнаграждение;
- Динамична работа, висококвалифициран и мотивиран екип;
- Възможност за обогатяване на опита;
- Възможност за дългосрочно професионално развитие;
- Отлична работна среда;
- Работно време – от понеделник до петък, от 08:30ч. до 17:30ч.
Ако отговаряте на посочените условия и тази позиция представлява интерес за Вас, моля, изпратете Вашата актуална автобиография.
Всички кандидатури ще бъдат разглеждани строго конфиденциално. Ще се свържем само с одобрените по документи кандидати!
Предпочитани умения