nadpissivt

Информация за работна оферта Администратор на бази данни Информация за фирмата
Лице за контакти Весела Лачева
Поща career@swu.bg
Публикувана на 01/01/1970
Информация за работа
Оферта Постоянна работа
Категория Телекомуникации - административни дейности и продажби
Работно време Пълно работно време
Публикувано 02/18/2021
Изисквания
Минимално образование Университет
Завършено образование
Минимален опит 3 години
Статут на работна оферта
Начало на публикуване 02/18/2021
Край на публикуване 03/07/2021
Място
Кратко представяне

За какво ще отговаряте като „ Администратор на бази данни “?:

  • Инсталиране, конфигуриране, администриране, настройка и поддръжка на продукти и технологии на Oracle - Oracle Database 11g, 19c, Weblogic в оперативна и развойна среда;
  • Инсталиране, конфигуриране, администриране, настройка и поддръжка на продукти и технологии на Postgress 9,10,11,12 в оперативна и развойна среда;
  • Извършване на консултации, проектиране и работа със сървъри висок клас, дискови масиви, SAN оборудване, Операционни системи LINUX, бази данни и приложни сървъри;
  • Анализ и дизайн на end-to-end решения;
  • Документиране на всеки етап от дизайна на предложеното решение;
  • Анализ и дизайн на високо надеждни решения в областта на защита на данните и работа с големи обеми от данни;
  • Изграждане на проекти за миграция на услуги към private и public облачни решения;
  • Съвместна работа с екипи за разработка на софтуер, системни администратори и технически експерти на организацията и клиенти;

Каква квалификация и компетенции трябва да притежавате, за да сте успешен„ Администратор на бази данни “? :

 

  • Опит в администрацията и/или работа с операционни системи(RedHat RHEL, Microsoft Server 2012, 2016 и др.);
  • Опит в администрацията и/или работа с технологии за автоматизация Ansible, PowerShell, TerraForm, други
  • Опит в администрацията с Oracle Database, Postgress, MySQL, други бази данни – финни настройки, архивиране(пълно, инкрементално, синтетично), настройки за производителност,
  • Опит в разработването на решения, увеличаващи надеждността, бързодействието и намаляване на разходите за управление;
  • Опит в разработване на решения, основаващи се на използването на различни технологии;
  • Опит в работата с комплексни решения;
  • Работа по проекти, включващи изграждане на многокомпонентни решения и междуплатформена миграция;
  • Умение за разрешаване на сложни проблеми;
  • Желание за обучение и развитие;
  • Инициативност, самостоятелност и организираност;
  • Добри комуникативни умения;
  • Предимство е опит в системната администрация на операционни системи и мрежова среда;
  • Предимство е опит в инсталация, администриране и конфигуриране на бази данни, приложни сървъри;
  • Предимство е умения за работа с програмни езици;
  • Предимство е магистърска или бакалавърска степен по софтуерно програмиране, информационни технологии или еквивалент

Ние предлагаме:


СИЕНСИС АД e водеща българска IT компания, която успешно доставя, внедрява и поддържа IT инфраструктурни системи и проектира, разработва и внедрява софтуерни решения от висок корпоративен клас за нуждите на корпоративни клиенти и големи организации в България.
СИЕНСИС АД е директен партньор от най-високо ниво на всички водещи световни производители в хардуерната и софтуерна индустрия с права за продажби и сервиз.

  • Мотивиращо възнаграждение;
  • Годишен бонус;
  • Възможност за лично и професионално развитие;
  • Допълнително здравно осигуряване;
  • Допълнителни дни отпуск;
  • Спортна карта, изцяло финанирана от компанията;
  • Много добра локация на офиса;
  • Приятелска работна среда с разнообразни събития, тийм билдинг активности, Коледно парти и други
Предпочитани умения

Администратор на бази данни, СИЕНСИС АД Месторабота София, ул. Лерин 44 -46 (виж карта); Постоянна работа; Пълно работно време

Кандидатствай:

https://www.jobs.bg/job/5575433