Информация за работна оферта
Администратор на бази данни
Информация за фирмата
Лице за контакти
Весела Лачева
Поща
career@swu.bg
Публикувана на
01/01/1970
Информация за работа
Оферта
Постоянна работа
Категория
Телекомуникации - административни дейности и продажби
Работно време
Пълно работно време
Публикувано
02/18/2021
Изисквания
Минимално образование
Университет
Завършено образование
Минимален опит
3 години
Статут на работна оферта
Начало на публикуване
02/18/2021
Край на публикуване
03/07/2021
Място
Кратко представяне
За какво ще отговаряте като „ Администратор на бази данни “?:
- Инсталиране, конфигуриране, администриране, настройка и поддръжка на продукти и технологии на Oracle - Oracle Database 11g, 19c, Weblogic в оперативна и развойна среда;
- Инсталиране, конфигуриране, администриране, настройка и поддръжка на продукти и технологии на Postgress 9,10,11,12 в оперативна и развойна среда;
- Извършване на консултации, проектиране и работа със сървъри висок клас, дискови масиви, SAN оборудване, Операционни системи LINUX, бази данни и приложни сървъри;
- Анализ и дизайн на end-to-end решения;
- Документиране на всеки етап от дизайна на предложеното решение;
- Анализ и дизайн на високо надеждни решения в областта на защита на данните и работа с големи обеми от данни;
- Изграждане на проекти за миграция на услуги към private и public облачни решения;
- Съвместна работа с екипи за разработка на софтуер, системни администратори и технически експерти на организацията и клиенти;
Каква квалификация и компетенции трябва да притежавате, за да сте успешен„ Администратор на бази данни “? :
- Опит в администрацията и/или работа с операционни системи(RedHat RHEL, Microsoft Server 2012, 2016 и др.);
- Опит в администрацията и/или работа с технологии за автоматизация Ansible, PowerShell, TerraForm, други
- Опит в администрацията с Oracle Database, Postgress, MySQL, други бази данни – финни настройки, архивиране(пълно, инкрементално, синтетично), настройки за производителност,
- Опит в разработването на решения, увеличаващи надеждността, бързодействието и намаляване на разходите за управление;
- Опит в разработване на решения, основаващи се на използването на различни технологии;
- Опит в работата с комплексни решения;
- Работа по проекти, включващи изграждане на многокомпонентни решения и междуплатформена миграция;
- Умение за разрешаване на сложни проблеми;
- Желание за обучение и развитие;
- Инициативност, самостоятелност и организираност;
- Добри комуникативни умения;
- Предимство е опит в системната администрация на операционни системи и мрежова среда;
- Предимство е опит в инсталация, администриране и конфигуриране на бази данни, приложни сървъри;
- Предимство е умения за работа с програмни езици;
- Предимство е магистърска или бакалавърска степен по софтуерно програмиране, информационни технологии или еквивалент
Ние предлагаме:
СИЕНСИС АД e водеща българска IT компания, която успешно доставя, внедрява и поддържа IT инфраструктурни системи и проектира, разработва и внедрява софтуерни решения от висок корпоративен клас за нуждите на корпоративни клиенти и големи организации в България.
СИЕНСИС АД е директен партньор от най-високо ниво на всички водещи световни производители в хардуерната и софтуерна индустрия с права за продажби и сервиз.
- Мотивиращо възнаграждение;
- Годишен бонус;
- Възможност за лично и професионално развитие;
- Допълнително здравно осигуряване;
- Допълнителни дни отпуск;
- Спортна карта, изцяло финанирана от компанията;
- Много добра локация на офиса;
- Приятелска работна среда с разнообразни събития, тийм билдинг активности, Коледно парти и други
Предпочитани умения
Администратор на бази данни, СИЕНСИС АД Месторабота София, ул. Лерин 44 -46 (виж карта); Постоянна работа; Пълно работно време
Кандидатствай:
https://www.jobs.bg/job/5575433