"Доорс България" сме най-големите в бизнеса с интериорни и блиндирани врати.
Ние предлагаме специално отношение към всеки клиент! Една от фирмените ни цели е клиентите да са доволни и щастливи от работата с нас.
Сериозната експанзия и водещата позиция в бизнеса предполагат в компанията да работят енергични и отговорни служители. Именно заради това търсим да назначим
АДМИНИСТРАТИВЕН СЪТРУДНИК
Основни функции:
- Изготвяне на оферти, справки и отчети;
- Административно подпомагане дейността на отдела;
- Работа със софтуер и обработване на информация;
- Ежедневна комуникация и координация, както с отдела, така и с останалите звена във фирмата, клиенти и партньори.
Изисквания:
- Много добра компютърна грамотност - MS Office (Word, Excel);
- Отлични комуникативни и организационни умения;
- Опит с административни задължения е предимство;
- Аналитични умения и съобразителност.
Ние предлагаме:
- Динамична работна среда с възможност за професионално развитие;
- Работа в млад и енергичен екип;
- Коректност и справедливост;
Ако отговаряте на посочените критерии, изпратете ни автобиография и с удоволствие ще се срещнем с Вас.
Само одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю.
Ref.#: AMP |
★★★★★ АДМИНИСТРАТИВЕН СЪТРУДНИК, DOORS BULGARIA EOOD |
Месторабота София; Постоянна работа; Пълно работно време https://www.jobs.bg/job/5541181 |