Във връзка с разширяване на дейността си счетоводна кантора ZARA CONSULT обявява свободна позиция за:
СЪТРУДНИК ЛИЧЕН СЪСТАВ И ТРЗ
Профил на успешния кандидат:
Висше икономическо образование
Познания на трудово осигурително законодателство
Отлично владеене на MS Office (Excel, Word)
Отлични компютърни умения (работа с ел.подпис, интернет, комуникация с институции по електронен път)
Отлични аналитични и комуникативни умения
Конфиденциалност и лоялност
Желание за професионално развитие
Владеенето на английски език е предимство
Компанията предлага:
Отлични условия на труд и възнаграждение
Фирмено обучение
Работа във високо професионален екип и интернационална среда
Отлични възможности за развитие
След проведено обучение, одобрения кандидат ще участва в изготвянето на:
Трудови договори и регистрация в НАП
Заповеди за назначение, прекратяване, отпуск и регистрация в НАП
Удостоверения за трудов стаж
Оформяне нa трудови книжки
Декларация и регистрация на самоосигуряващи се лица в НАП
Длъжностни характеристики на персонала на фирмите
Правилник за вътрешния трудов ред
Вътрешни правила за формиране на работната заплата
Трудови досиета на персонала
Обработка на молби за отпуск и болнични листи
Разчетно платежни ведомости за заплати
Декларации Образец 1 и 6
Платежни нареждания за заплати и дължими месечни осигуровки
Мемориален ордер за заплати
Служебни бележки за доход
Регистриране на представените болнични листове в НОИ
Хонорар сметки за изплатени суми по Договори за изработка, поръчка,у слуга и др
Сътрудничество при ревизии от НАП, НОИ иИзпълнителна агенция Главна инспекция по труда
Посредничество със Служби по трудова медицина
Ако проявявате интерес към обявената позиция, моля изпратете ни:
Автобиография
Актуална снимка
Всички кандидатури ще бъдат разглеждани при пълна конфиденциалност и стриктно спазване на Закона за защита на личните данни.
Ref.#: 1122 |
★★★★★ СЪТРУДНИК ЛИЧЕН СЪСТАВ И ТРЗ, Зара Консулт ООД |
Месторабота София; Постоянна работа; Пълно работно време; Подходяща и за студенти; Подходяща и за кандидати с малък или без опит https://www.jobs.bg/job/5541294 |