nadpissivt

Информация за работна оферта МЕНИДЖЪР ОФИС Информация за фирмата
Лице за контакти Весела Лачева
Поща career@swu.bg
Публикувана на 01/01/1970
Информация за работа
Оферта Постоянна работа
Категория Банки/Кредитиране
Работно време Пълно работно време
Публикувано 07/06/2020
Изисквания
Минимално образование Университет
Завършено образование
Минимален опит 2 години
Статут на работна оферта
Начало на публикуване 07/06/2020
Край на публикуване 07/26/2020
Място
Кратко представяне

SBS е компания в сферата на финансовите услуги с фокус върху потребителското кредитиране на физически лица малки и средни предприяти, оперираща в България. Ние сме надежден партньор на компании от банковият, търговския и телекомуникационният сектор. SBS е собственост на Иновативни Финанси Холдинг.

SBS съсредоточава усилията си да се превърне в модерна дигитална платформа за потребителско кредитиране от следващо поколение.

Каним те да се присъединиш към екипа на позицията:
поколение.

Каним те да се присъединиш към екипа на позицията:

МЕНИДЖЪР ОФИС - град Благоевград


Основните отговорности за позицията са:

• Отговаря за цялостното представяне и изпълнение на поставените финансови цели и бюджет на клона за региона;
• Следи и контролира ежедневната дейност на клона за постигането на ефективна организация във всички обслужващи звена;
• Идентифицира и установява контакт с нови клиенти, както и поддържа постоянен контакт с настоящите клиенти на клона;
• Координира процеса по изпълнение на предварително зададени цели;
• Подготвя редовни доклади за дейността на клона.

Предпочитани умения

Подходящите кандидати трябва да имат:

• Висше икономическо образование;
• Опит в банкова и/или друга финансова институция;
• Много добро познаване на правната рамка и законовите наредби във финансовата сфера;
• Добро познаване на бизнеса в региона;
• Управленски опит и лидерски качества;
• Динамична натура, ориентирана към постигане на резултати и към вземане на иновативни и успешни решения;
• Отлични комуникативни и презентационни умения, аналитично мислене, организираност и умения за работа в екип;
• Владеенето на английски език е предимство;
• Компютърна грамотност (MS Office).

Нашето предложение е:

Предлагаме Ви предизвикателна позиция, възможност за дългосрочна кариера и професионално развитие, добро заплащане, интересна и динамична работа.

Моля изпратете мотивационно писмо и подробна автобиография на български или английски език, актуална снимка и препоръки.

Контакт ще бъде осъществен с всички кандидати, одобрени след предварителен подбор

МЕНИДЖЪР ОФИС, СЪСТЕЙНЪБЪЛ БИЗНЕС СОЛЮШЪНС АД  Вижте визитка на компанията Месторабота Благоевград; Постоянна работа; Пълно работно време; Заплата от 1500 до 1800 BGN (Бруто)

https://www.jobs.bg/job/5356638