nadpissivt

Информация за работна оферта Мениджър за връзки с клиенти/офис мениджър Информация за фирмата
Лице за контакти Весела Лачева
Поща career@swu.bg
Публикувана на 01/01/1970
Информация за работа
Оферта Дистанционна работа
Категория Административни и офис дейности
Работно време Пълно работно време
Публикувано 07/03/2020
Изисквания
Минимално образование Университет
Завършено образование
Минимален опит По-малък от година
Статут на работна оферта
Начало на публикуване 07/03/2020
Край на публикуване 07/19/2020
Място
Кратко представяне

Позиция: Мениджър за връзки с клиенти/офис мениджър
Customer Relationship Manager/Office Manager

За да засилим нашия екип, търсим мениджър за връзки с клиенти /офис мениджър за нашия офис в София, България.

Главни дейности:

• Отговоря за продажбите и маркетинга; поддържа добри отношения с местната власт и клиентите.
• Отговаря на мобилни телефони обаждания и ги прехвърля на съответния служител.
• Отговаря за получаване, сортиране и разпространение на входящата електронна и писмена поща.
• Подготвя изходящата поща с търговска цел.
• Водене на документи, доклади и кореспонденция.
• Координира и организира срещи и заседания.
• Отговаря за заявки за работа и работни поръчки за фирмата.
• Превежда документи от български на английски и обратно.

Други задължения:

• Изпълнява други задължения и функции, определени от надзорния орган.
• Други задължения, както са възложени от Управителя.

Квалификационни изисквания:

• Висше образование, техническо, икономическо, правно - бакалавър или по-високо
• Сертификат за офис мениджър или еквивалент ще бъде от полза.
• Компетентност и ефективност в ползване на компютърните приложения.
• Отлични организационни и офис умения за управление.
• Много добър английски език, писмен и устен – ниво С1, В2
• Опит в на планиране на събития и маркетинг

Предпочитани умения

Позиция: Мениджър за връзки с клиенти/офис мениджър
Customer Relationship Manager/Office Manager

За да засилим нашия екип, търсим мениджър за връзки с клиенти /офис мениджър за нашия офис в София, България.

Главни дейности:

• Отговоря за продажбите и маркетинга; поддържа добри отношения с местната власт и клиентите.
• Отговаря на мобилни телефони обаждания и ги прехвърля на съответния служител.
• Отговаря за получаване, сортиране и разпространение на входящата електронна и писмена поща.
• Подготвя изходящата поща с търговска цел.
• Водене на документи, доклади и кореспонденция.
• Координира и организира срещи и заседания.
• Отговаря за заявки за работа и работни поръчки за фирмата.
• Превежда документи от български на английски и обратно.

Други задължения:

• Изпълнява други задължения и функции, определени от надзорния орган.
• Други задължения, както са възложени от Управителя.

Квалификационни изисквания:

• Висше образование, техническо, икономическо, правно - бакалавър или по-високо
• Сертификат за офис мениджър или еквивалент ще бъде от полза.
• Компетентност и ефективност в ползване на компютърните приложения.
• Отлични организационни и офис умения за управление.
• Много добър английски език, писмен и устен – ниво С1, В2
• Опит в на планиране на събития и маркетинг

 

Ref.#: marketing
★★★★★ Мениджър за връзки с клиенти/офис мениджър, ISET s.r.l

Дистанционна работа; Пълно работно време; Заплата от 1000 до 2000 BGN (Бруто)

https://www.jobs.bg/job/5354325