Астреа е създадена през 2007 година с една основна мисия – да бъдем различни. Превърнахме това виждане в основен двигател на нашите усилия да сме винаги на разположение, когато клиентите и партньорите ни имат нужда от нас, за да ги консултираме и напътстваме при вземането на важни решения. Нашите партньори се увеличават всеки ден и тяхното удовлетворение е най-добрата визитна картичка за нас.
За един от нашите клиенти – глобална аутсорсинг компания – търсим Консултант обслужване на клиентски запитвания с немски, френски, полски и английски.
Задължения и отговорности:
* приемане на входящи потребителски обаждания и имейли;
* бърза и ефективна обработка на клиентските запитвания;
* предоставяне на подробна информация на всеки клиент;
* постигане на зададени таргети.
Изисквания към кандидатите:
* отлично владеене на немски, френски, полски и английски – писмено и говоримо;
* отлични комуникационни умения;
* отговорност и способност за работа без директна супервизия;
* добра компютърна грамотност;
* силна мотивация и проактивност.
Нашият клиент предлага:
* мотивиращо възнаграждение и дългосрочна заетост;
* онлайн обучения;
* работа в приятен екип;
* 4/6/8-часови смени с възможност за гъвкав работен график.
Ако позицията представлява интерес за Вас и смятате, че ще бъдете подходящ
кандидат, не се колебайте и изпратете подробна автобиография (Не забравяйте да
посочите референтния номер на обявата SM_WFHJ).
Ще се свържем само с одобрените по документи кандидати.
Услугата за кандидата е напълно безплатна!
Ref.#: SM_WFHJ |
★★★★★ Консултант обслужване на клиентски запитвания с немски, френски, полски и английски, Астреа Рикрутмънт ЕООД |
Месторабота София; Постоянна работа; Пълно работно време; Подходяща и за студенти; Подходяща и за кандидати с малък или без опит; Заплата от 2100 до 2500 BGN (Бруто); Езици: Английски, Немски, Френски, Полски https://www.jobs.bg/job/5355419 |