ИЗИСКВАНИЯ:
• Висше икономическо образование
• Опит на подобна длъжност би било предимство
• Отлично познаване на българското трудово и осигурително законодателство
• Предишен опит със сумирано отчитане на работното време /работа с графици и присъствени форми
• Добро познаване на нормативната база в областта на счетоводството и данъчната политика
ОТГОВОРНОСТИ:
• Изчислява месечните трудови възнаграждения на персонала
• Изготвя ведомостите за заплати и графици за работа на търговските обекти на фирмата
• Изготвя и обработва всички документи, свързани с трудовата заетост на персонала - болнични листа, молби за отпуск, осигуровки и др.
• Изготвя и администрира всички необходими документи при създаване и прекратяване на трудови правоотношения
• Създава, администрира и поддържа архив на личните трудови досиета на всички служители в компанията.
• Отговаря за изготвяне и подаване към съответните държавни институции /НАП, НОИ, НСИ и др./ на необходимите декларации, уведомления, справки и отчети
КОМПАНИЯТА ПРЕДЛАГА:
• Добри условия на труд
• Добро възнаграждение
Специалист ТРЗ, БЛАГОУСТРОЙСТВЕНИ СТРОЕЖИ ЕООД Месторабота Благоевград; Постоянна работа; Пълно работно време
https://www.jobs.bg/job/5348333