Информация за работна оферта
Специалист, контрол разходи
Информация за фирмата
Лице за контакти
Весела Лачева
Поща
career@swu.bg
Публикувана на
01/01/1970
Информация за работа
Оферта
Постоянна работа
Категория
Счетоводство, Одит, Финанси
Работно време
Пълно работно време
Публикувано
09/15/2023
Изисквания
Минимално образование
Университет
Завършено образование
Минимален опит
2 години
Статут на работна оферта
Начало на публикуване
09/15/2023
Край на публикуване
09/30/2023
Място
Кратко представяне
Контрольорът на разходите играе важна роля в подпомагането на мениджъра по покупките и отделите за снабдяване и хранене при поддържането на ефективни процедури за вътрешен контрол и управление на разходите в организацията. Тази позиция отговаря за одитирането на определени разходи, осигуряването на финансова точност и спазването на установените политики и процедури. Контрольорът на разходите ще контролира също така управлението на инвентара, ще извършва редовни проверки на наличностите и ще подпомага изпълнението на различни финансови и счетоводни задачи.
Основни отговорности:
Одитиране и идентифициране на определени разходи, за да се гарантира спазването на процедурите за вътрешен контрол.
Наблюдавa използването на оборудването и ресурсите с цел постигане на ефективност на разходите.
Проверка на цифри, осчетоводявания и документи за точност и правилно кодиране.
Поддържане на точни финансови записи с помощта на счетоводен софтуер, като например Protel PMS.
Организира, подсигурява и поддържа досиета, записи и финансови документи в съответствие с правилата на компанията.
Поддържане на конфиденциалност на защитената информация.
Подготвя, поддържа и разпространява финансови отчети и таблици.
Подпомага при изпълнението на процедурите и отчетите за приключване на периода.
Изготвяне, преглед, съгласуване и издаване на сметки, фактури и извлечения от сметки в съответствие с процедурите на компанията.
Придържа се към политиките и процедурите на компанията.
Поддържа професионален и униформен външен вид.
Защита на активите на компанията и гарантиране на неприкосновеността на личния живот и сигурността на гостите и колегите.
Отговаря на нуждите на гостите професионално и своевременно.
Да общува ясно и професионално в писмена и устна форма.
Развива и поддържа положителни работни взаимоотношения с членовете на екипа и решава проблемите на служителите по подходящ начин.
Контролира движението на складовите наличности на хранителни продукти и напитки както в магазина, така и в оперативните зони.
Извършва внезапни проверки и месечни инвентаризации във всички магазини и обекти за напитки.
Управлява изготвянето на менюта и инициативи за намаляване на разходите.
Преглежда и прави поръчки за общи доставки в магазините въз основа на нивата на заетост.
Изготвяне на дневници за приключване на месеца.
Осчетоводяване на безплатни чекове, храна за служителите, храна в кафене за персонала и свързаните с това финансови транзакции.
Управление на екип от склададжии и персонал за приемане на стоки.
Действа от името на мениджъра по снабдяването по време на неговото отсъствие.
Изпълнява други разумни служебни задължения по искане на ръководството.
Квалификации:
Бакалавърска степен по финанси, счетоводство или свързана област (за предпочитане).
Доказан опит в областта на контрола на разходите и финансовия одит.
Умения за работа със счетоводен софтуер (напр. Protel PMS) и приложения за електронни таблици.
Голямо внимание към детайлите и математическа точност.
Отлични комуникационни и междуличностни умения.
Способност за ефективна работа в екип.
Познаване на стандартните за отрасъла практики за закупуване и управление на запасите.
Предлагаме:
Конкурентна заплата.
Безплатно настаняване.
Осигурено изхранване.
Осигурен транспорт до работното място.
Допълнителна здравна застраховка.
Бонуси.
Приятелска и подкрепяща работна среда.
Професионално развитие в разрастваща се местна компания с международни стандарти за професионализъм.
Ако тази възможност представлява интерес за Вас, кандидатствайте сега!
Моля, имайте предвид, че ще се свържем само с кандидатите одобрени по документи.
Предпочитани умения
Месторабота: Капитан Андреево
Кандидатствай: https://www.jobs.bg/job/7063080