nadpissivt

Информация за работна оферта Ръководител отдел за хипермаркет Информация за фирмата
Лице за контакти Весела Лачева
Поща career@swu.bg
Публикувана на 01/01/1970
Информация за работа
Оферта Постоянна работа
Категория Търговия, Продажби - Продавачи и помощен персонал
Работно време Пълно работно време
Публикувано 09/14/2023
Изисквания
Минимално образование Университет
Завършено образование
Минимален опит По-малък от година
Статут на работна оферта
Начало на публикуване 09/14/2023
Край на публикуване 09/30/2023
Място
Кратко представяне

Като успешна международна търговска компания, част от групата Schwarz, ние ежедневно преследваме нашата цел: Да превърнем пазаруването на нашите клиенти в невероятно клиентско преживяване. Какво ни отличава? Нашите ценности: резултати, динамика и коректност. Със своята ангажираност, страст и мотивация нашите колеги допринасят изключително за нашия успех. Започни при нас и стани част невероятния ни екип, който всеки ден посреща клиента с усмивка!

Твоите задачи:

  • Поеми отговорност за поверения ти отдел
  • Координирай и контролирай приемането, предаването, складирането и подредбата на стоките във филиала
  • Организирай рекламните пространства и следи за правилното етикиране на стоките
  • Контролирай качеството и свежестта на продуктите, високите нива на хигиена в магазина и се погрижи клиентите ни да са удовлетворени от пазаруването при нас
  • Планирай работните графици, координирай успешната работа в екипа и обучавай новите си колеги

Нашето предложение:

  • Атрактивно месечно трудово възнаграждение, постоянен трудов договор с 3–месечен изпитателен срок, почивен ден на Коледа (25.12.) и Нова година (1.01)
  • 22 дни платен годишен отпуск
  • Ежемесечни ваучери за храна на стойност от 200 лв.
  • 5 дневна работна седмица на гъвкаво работно време по предварително изготвен график
  • Еднократен бонус при раждане на дете в семейството на стойност 600 лв.
  • Допълнително здравно застраховане, спортна карта и подаръчни пакети за Коледа, раждане на дете и ученик в семейството
  • Индивидуални възможности за развитие чрез разнообразни допълнителни курсове и обучения
  • Участие в различни фирмени инициативи и събития и възможност за до 3 месеца неплатен "творчески" отпуск след навършване на 5 години в компанията

Твоят профил:

  • Завършено средно образование
  • Добри организационни умения и опит в ръководенето на персонал
  • Готовност за работа на смени и през уикендите, съобразено с работното време на магазина
  • Добра компютърна грамотност
  • Любезен си и обичаш да общуваш с клиенти

В случай че твоята кандидатура бъде одобрена по документи, ще бъдеш поканен на интервю.

 

Твоята кандидатура ще бъде разгледана при пълна конфиденциалност. Личните данни, които доброволно предоставяш, се обработват в съответствие със Закона за защита на личните данни за целите на осъществяване на подбор.

Твоето лице за контакт от отдел Подбор:

Йоанна Кондова
гр. Монтана

 

Предпочитани умения

Месторабота: Монтана, Враца

Кандидатствай:https://www.jobs.bg/job/7060836