Информация за работна оферта
Ръководител отдел за хипермаркет
Информация за фирмата
Лице за контакти
Весела Лачева
Поща
career@swu.bg
Публикувана на
01/01/1970
Информация за работа
Оферта
Постоянна работа
Категория
Търговия, Продажби - Продавачи и помощен персонал
Работно време
Пълно работно време
Публикувано
09/14/2023
Изисквания
Минимално образование
Университет
Завършено образование
Минимален опит
По-малък от година
Статут на работна оферта
Начало на публикуване
09/14/2023
Край на публикуване
09/30/2023
Място
Кратко представяне
Като успешна международна търговска компания, част от групата Schwarz, ние ежедневно преследваме нашата цел: Да превърнем пазаруването на нашите клиенти в невероятно клиентско преживяване. Какво ни отличава? Нашите ценности: резултати, динамика и коректност. Със своята ангажираност, страст и мотивация нашите колеги допринасят изключително за нашия успех. Започни при нас и стани част невероятния ни екип, който всеки ден посреща клиента с усмивка!
Твоите задачи:
- Поеми отговорност за поверения ти отдел
- Координирай и контролирай приемането, предаването, складирането и подредбата на стоките във филиала
- Организирай рекламните пространства и следи за правилното етикиране на стоките
- Контролирай качеството и свежестта на продуктите, високите нива на хигиена в магазина и се погрижи клиентите ни да са удовлетворени от пазаруването при нас
- Планирай работните графици, координирай успешната работа в екипа и обучавай новите си колеги
Нашето предложение:
- Атрактивно месечно трудово възнаграждение, постоянен трудов договор с 3–месечен изпитателен срок, почивен ден на Коледа (25.12.) и Нова година (1.01)
- 22 дни платен годишен отпуск
- Ежемесечни ваучери за храна на стойност от 200 лв.
- 5 дневна работна седмица на гъвкаво работно време по предварително изготвен график
- Еднократен бонус при раждане на дете в семейството на стойност 600 лв.
- Допълнително здравно застраховане, спортна карта и подаръчни пакети за Коледа, раждане на дете и ученик в семейството
- Индивидуални възможности за развитие чрез разнообразни допълнителни курсове и обучения
- Участие в различни фирмени инициативи и събития и възможност за до 3 месеца неплатен "творчески" отпуск след навършване на 5 години в компанията
Твоят профил:
- Завършено средно образование
- Добри организационни умения и опит в ръководенето на персонал
- Готовност за работа на смени и през уикендите, съобразено с работното време на магазина
- Добра компютърна грамотност
- Любезен си и обичаш да общуваш с клиенти
В случай че твоята кандидатура бъде одобрена по документи, ще бъдеш поканен на интервю.
Твоята кандидатура ще бъде разгледана при пълна конфиденциалност. Личните данни, които доброволно предоставяш, се обработват в съответствие със Закона за защита на личните данни за целите на осъществяване на подбор.
Твоето лице за контакт от отдел Подбор:
Йоанна Кондова
гр. Монтана
Предпочитани умения
Месторабота: Монтана, Враца
Кандидатствай:https://www.jobs.bg/job/7060836