nadpissivt

Информация за работна оферта СПЕЦИАЛИСТ ОБЩЕСТВЕНИ ПОРЪЧКИ Информация за фирмата
Лице за контакти Весела Лачева
Поща career@swu.bg
Публикувана на 01/01/1970
Информация за работа
Оферта Постоянна работа
Категория ИТ - Адм. дейности и продажби
Работно време Пълно работно време
Публикувано 06/08/2023
Изисквания
Минимално образование Университет
Завършено образование
Минимален опит 2 години
Статут на работна оферта
Начало на публикуване 06/08/2023
Край на публикуване 06/23/2023
Място
Кратко представяне

Ние сме Office 1. Пазарен лидер в сферата на цялостните офис решения и партньор на над 130 000 български и чуждестранни компании. Разполагаме с мрежа от 66 собствени и франчайз магазина в цялата страна и със собствен, високотехнологичен складово-логистичен център с печатна база. Това сме ние и търсим теб. Стани част от голямото семейство на Office 1 на длъжност:
Специалист обществени поръчки

Какво очакваме от теб?
• Да участваш в цялостната подготовка на оферти за участие на фирмата в процедури по ЗОП, като:
- работиш изцяло с електронната платформа ЦАИС;
- подготвяш правна и административна документация;
- подготвяш документи за сключване на договор;
- отговаряш за кореспонденцията с Възложителите до сключване на договор;
• Регулярно обновяваш необходимите административни документи, свързани с участието в процедури по ЗОП;
• Отговаряш за администрирането на различни регистри с информация, свързана с участието на фирмата в процедури по ЗОП;
• Водиш кореспонденция и с други партньори на фирмата по дейности, които са пряко свързани с участие в процедури по ЗОП.

Какво ти е необходимо?
• Висше образование (икономическо, техническо, юридическо);
• Познания за нормите на Закона за обществените поръчки (ЗОП) и Правилник за прилагане на Закона за обществените поръчки (ППЗОП);
• Отлично познаване на функционалностите на електронната платформа ЦАИС;
• Отлични компютърни умения - Word, Excel, Outlook и Internet;
• Инициативност, организираност, самостоятелност, високо чувство на лична отговорност, умение за определяне на краткосрочни приоритети и планиране на работата в динамична среда;
• Предишен опит на подобна позиция ще се счита за предимство;
• Опит в сферата на продажбите на офис продукти, мебели и техника ще се счита за предимство.

Придобивките за теб:
• Мотивиращо стартово възнаграждение;
• Ясна бонусна система;
• Ваучери за храна – 200 лв;
• Карта Multisport и допълнително здравно осигуряване на преференциални цени;
• Преференциални условия за закупуване на стоки от магазини Office1;
• Въвеждащо обучение и активно менторство;
• Перспективна работа в млад и амбициозен екип;
• Опит и реализация в компания с дългогодишна история, лидер на пазара в своята област;

Ако ти си нашият човек………
Ако предизвикателствата те привличат и предложението ни те заинтригува, изпрати актуална автобиография. Високо оценяваме интереса към компанията и благодарим на всички кандидати за отделеното време.

Кандидатурите се разглеждат при стриктна конфиденциалност и според ЗЗЛД. Предоставянето на лични данни по тази обява е доброволно и те ще бъдат използвани единствено и само за целите на подбора. Ще се свържем само с одобрените по документи кандидати.

Предпочитани умения

Месоработа: София

Кандидатствай: https://www.jobs.bg/job/6907858