nadpissivt

Информация за работна оферта МЕНИДЖЪР КЛИЕНТИ Информация за фирмата
Лице за контакти Весела Лачева
Поща career@swu.bg
Публикувана на 01/01/1970
Информация за работа
Оферта Постоянна работа
Категория Образование, Курсове, Преводи
Работно време Пълно работно време
Публикувано 06/07/2023
Изисквания
Минимално образование Университет
Завършено образование
Минимален опит 2 години
Статут на работна оферта
Начало на публикуване 06/07/2023
Край на публикуване 06/23/2023
Място
Кратко представяне
Ти искаш:
  • да работиш в иновативна компания, най-бързо развиващата се в своя бранш;
  • да работиш в креативна и диманична среда, в която да проявяваш своя хъс и енергия;
  • да работиш сред мотивирани млади хора, които непрекъснато се стремят да постигат високи резултати;
  • да можеш ежедневно да виждаш резултатите от действията си и да надграждаш уменията си;
  • да допринасяш за развитието на обществото, в което живееш!
Тогава натисни бутона "Кандидатствай" и стани част от нашия екип!

Вярваме, че качественото образование е правилната стъпка към пълноценен и щастлив живот. Страстта ни се поддържа всеки ден, когато виждаме резултата от работата си в усмивките и постиженията на нашите малки и големи ученици. Целта ни е да сме най-добрите за нашите клиенти и това ни кара винаги да изискваме най-добрите резултати от себе си, независимо от външните фактори, на които сме подложени. Приветстваме промените, тъй като за нас те водят до прогрес. Не се страхуваме да взимаме решения и да се приспособяваме, за да можем да си подсигурим стабилна среда, в която да се развиваме заедно.

Какви ще бъдат твоите отговорности на позицията „Мениджър клиенти“?

  • Ще консултираш и мотивираш клиенти от различни възрасти да избират BRITANICA за своето обучение и постигане на целите си;
  • Ще координираш и отговаряш за резултатите на конкретни проекти, свързани с подсигуряването на клиентската удовлетвореност от постигнатите резултати и изграждането на лоялност и дълготрайни партньорски отношения с тях;
  • Ще гарантираш в твоя екип да се поддържат високите стандарти на работа с клиентите;
  • Ще координираш и подпомагаш дейността на академичния отдел.

Какво трябва да притежаваш, за да бъдеш успешен "Мениджър клиенти"?

  • Да си ориентиран към резултатите и да се стремиш към клиентската удовлетвореност;
  • Да имаш отношение към детайлите, аналитично мисленe и инициативност;
  • Да можеш да взимаш адекватни решения в кризисни ситуации и да поемаш отговорост;
  • Да имаш силни организаторски умения и решителност;
  • Да работиш ефективно в екип;
  • Да имаш висше образование;
  • Да владееш английски език на минимум ниво В1 (Intermediate) и да имаш добра компютърна грамотност.

Какво ще ти дадем ние в BRITANICA като част от нашия екип от професионалисти?

  • Възможност да развиеш своите професионални умения на високо мениджърско ниво;
  • Регулярни обучения;
  • Стимулираща атмосфера на работа, в която ще имаш възможност да допринасяш с нови идеи и подходи;
  • Работа в енергичен, сплотен и целенасочен екип;
  • Стабилност в работата и дългосрочен ангажимент;
  • Добро заплащане, което се увеличава, заедно с показаните резултати;
  • Мотивиращ социален пакет;
  • Работа с кауза!

Ако разпозна себе си в горепосочените изисквания, кандидатствай при нас! Ще се радваме да обсъдим възможностите за развитие, които ние, екипът на BRITANICA , можем да ти предложим!

Изпрати ни твоята автобиография и мотивационно писмо. Всички данни, предоставени от теб, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор.

 

Предпочитани умения

Месторабота: София

Кандидатствай: https://www.jobs.bg/job/6870097