Офис администратор в офис на Еконт
Търговски представител на ЕКОНТ ЕКСПРЕС търси Офис администратор за гр. София, за офис Паметника Левски - 8 часа работно време
и за офис Манастирски ливади Изток - 4 часа работно време.
Изисквания към кандидатите:
- средно образование;
- готовност за обучение;
- умения за работа в екип;
- умения за работа с клиенти;
- компютърна грамотност, работи се с Ipad;
- чисто съдебно минало;
- желание за дългосрочна работа;
Задължения:
- приема и обработва пратки в офиса;
- приема и извършва плащания, свързани с куриерските услуги, издава необходимите за това документи;
- оформя транспортните документи за пратките, съгласно разпорежданията на клиентите;
Нашето предложение:
- трудов договор с фирма Асап Куриер ЕООД - търговски представител на Еконт Експрес ЕООД
- шестмесечен изпитателен срок;
- работа в екип от професионалисти;
- мотивиращо възнаграждение в зависимост от производителност и качество на работа;
- възможност за обучение в сертифициран обучителен център на Еконт и получаване на сертификат за преминато обучение за II степен на професия офис-администратор;
- възможност за надграждане чрез преминаване на дообучение за следваща степен на длъжността или за други длъжности.
- възможност да бъдете част от една от най-иновативните компании и лидер на пазара на куриерски услуги;
- Работно време за офис Паметника Левски от 08:00 - 18:30 часа от понеделник до петък и събота от 08:00 до 15:00 по график.
- Работно време за офис Манастирски ливади Изток от 15:30 - 20:00 часа от понеделник до петък и събота от 08:00 до 15:00 по график.
Ако търсите предизвикателство, динамична работа, и отговаряте на посочените изисквания, изпратете автобиография си. След разглеждане на кандидатурите и преценка ще се свържем с Вас с покана за интервю.
Месторабота: София
Кандидатствай: https://www.jobs.bg/job/6872630