nadpissivt

Информация за работна оферта СТАРШИ СЧЕТОВОДИТЕЛ Информация за фирмата
Лице за контакти Весела Лачева
Поща career@swu.bg
Публикувана на 01/01/1970
Информация за работа
Оферта Постоянна работа
Категория ИТ - Адм. дейности и продажби
Работно време Пълно работно време
Публикувано 05/16/2023
Изисквания
Минимално образование Университет
Завършено образование
Минимален опит 2 години
Статут на работна оферта
Начало на публикуване 05/16/2023
Край на публикуване 05/31/2023
Място
Кратко представяне

СК АКТИВ КОНСУЛТ  предлага пълна гама услуги в сферите: Счетоводство, Данъци, Заплати, Осигуровки, Регистрация на фирми и Наемане на персонал. 

Професионализмът ни се базира на 15-годишен опит в областите: Търговия, Услуги, Производство, Строителство, Транспорт и Туризъм. Наши клиенти са както български така и чуждестранни компании.

Поради разрастване дейността на компанията, търсим опитен професионалист , който да се присъедини към нашия екип.

Вашите отговорности:

Текущо осчетоводяване на сметки: Клиенти , Доставчици , Банка , Каса, ДМА, АО и др.
Изготвяне на Декларации, Дневници и VIES съгласно ЗДДС. 
Деклариране на ВОП, ВОД, ЕАД, Износ и др.
Участие в проверки от НАП. 
Решаване на данъчни и счетоводни казуси.
Изготвяне на Годишни и междинни финансови отчети.
Подпомагане и проверка на счетоводители в екипа. 
Ежемесечно равнение и анализ на оборотни ведомости.
Комуникация с клиенти на дружеството.

Вашите умения:

Средно или висше икономическо образование.
Познаване на нормативната база - ЗС, НСС, ЗДДС, ЗКПО, ЗДДФЛ, КТ, и др.
Работа в екип. Работа с клиенти на компанията.
Лична отговорност, инициативност, лоялност и конфиденциалност.
Компютърна грамотност - MS Office (Excel, Word).
Ползване на Английски език - предимство.
Стаж по специалността - 3 години минимум.
Стаж в счетоводна кантора - предимство.

Вашите придобивки:

Пълен Работен Ден - от 9.00 до 18.00 ч. (1 час почивки)
Дългосрочно сътрудничество и коректно отношение.
Атрактивно заплащане и възможност за гъвкаво работно време.
Ваучери за храна.
Работа в екип от професионалисти и придобиване на разнообразен опит в професията.
Начално обучение и въвеждане в работата.
Актуализация на заплатата и бонуси - според показани резултати. 
Трудов договор, социални и здравни осигуровки;
Съвременна и удобна работна среда.
Местоположение: бул. Цариградско шосе No 133, в близост до метростанция "Интер Експо Център ". 

С радост ще Ви посрещнем в екипа на Актив Консулт !


Ако проявявате интерес към обявената от нас позиция, Моля изпратете Вашата автобиография (CV) със снимка. Само одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю. При необходимост, интервюто може да бъде проведено он-лайн.

СК АКТИВ КОНСУЛТ ООД е регистрирано, като администратор на лични данни в КЗЛД.
Информацията, която предоставяте е защитена съгласно ЗЗЛД и ще бъде използвана само за целите на настоящия подбор.

Предпочитани умения

Месторабота: София

Кандидатствай: https://www.jobs.bg/job/6836900