nadpissivt

Информация за работна оферта Акаунт мениджър корпоративни клиенти Информация за фирмата
Лице за контакти Весела Лачева
Поща career@swu.bg
Публикувана на 01/01/1970
Информация за работа
Оферта Постоянна работа
Категория Разработка/поддръжка на софтуер
Работно време Пълно работно време
Публикувано 01/31/2023
Изисквания
Минимално образование Университет
Завършено образование
Минимален опит 2 години
Статут на работна оферта
Начало на публикуване 01/31/2023
Край на публикуване 02/19/2023
Място
Кратко представяне
СИЕНСИС АД е водеща българска ИТ компания, която разполага с една от най-големите регионални структури в страната. Вече 25 години успешно доставяме и поддържаме за нуждите на широк кръг клиенти компютърни системи и периферия, корпоративни сървъри и сториджи, окомплектовани с услуги и техническо обслужване.

С цел разширяване на екипа ни в град Стара Загора търсим компетентен, инициативен и комуникативен Акаунт мениджър, корпоративни клиенти, който да допринесе търговски за развитието на дейността ни.

 Ще се радваме да се присъедините към нас ако :
  • Имате отлични комуникативни умения, организираност и настройка за работа в екип;
  • Имате висше техническо или икономическо образование;
  • Отлично познавате на сегмента на корпоративните клиенти;
  • Имате добри познания в областта на компютърните технологии;
  • Владеете отлично английски и български език (както писмено, така и говоримо);
  • Имате отлична компютърна грамотност - MS Windows и MS Office/Word,Excel/;
  • Имате Шофьорска книжка категория В;
  • Опитът в ИТ продажби / Предпродажби е предимство.
 В какво ще се състои Вашата работа :
  • Идентифицирате и установявате контакт с нови корпоративни клиенти, както и поддържате постоянен контакт с настоящите клиенти на компанията;
  • Изготвяте търговски оферти и участвате в екипи по подготовката на тръжни предложения
  • Активно предлагате новите продукти и технологични решения на компанията на клиентите в Стара Загора и региона
  • Отговаряте за коректното изпълнение на търговските сделки като се координирате с всички звена в компанията
Ние Ви предлагаме :
  • Предизвикателна позиция с възможност за дългосрочна кариера и професионално развитие в утвърдена компания;
  • Много добро заплащане с годишен бонус, обвързан с постигнатите резултати;
  • Атрактивен социален пакет ( допълнително здравно осигуряване, карта Мултиспорт, ваучери за храна, личен ден и други);
  • Служебен автомобил;
  • Въвеждащо обучение за работа с вътрешно-фирмените системи;
  • Регулярни търговски и продуктови обучения, организирани от водещи световни производители в областта на ИТ технологиите.
Ако нашето предложение Ви харесва, очакваме Вашата професионална автобиография!

 

Предпочитани умения

Месторабота: Стара Загора

Кандидатствай:https://www.jobs.bg/job/6683983