Описание на длъжността:
• Посреща и изпраща пациентите, обработва необходимите данни и документи;
• Следи и актуализира графика на пациентите, записвайки часове за следващи посещения, като записванията могат да бъдат на място, по телефон, e-mail;
• Оформя сметки, получава плащания, издава финансови документи и приключва каса;
• Отговаря за поръчките и снабдяването с материали и апаратура.
• Предоставя информация за предлаганите лечения;
• Осъществява ефективна комуникация с клиничния екип, пациенти и други контактни групи;
• Изпълнява други задачи, поставени от прекия ръководител.
Изисквания:
• Добра комуникативност, умения за работа в екип, лоялност и енергичност;
• Добра компютърна грамотност;
• Да проявява отговорност, коректност и организираност при изпълнение на поставените задачи и задължения.
Работодателят предлага:
• 6-8 часов работен ден;
• 4-5-дневна работна седмица.
Фиксирано възнаграждение
Предлага се дългосрочна заетост.
Одобрените кандидати, предоставили CV и снимка, ще бъдат поканени на интервю.
Изпратените данни ще бъдат обработени в съответствие със закона.
Месторабота: Благоевград
Кандидатствай:https://www.jobs.bg/job/6679432