nadpissivt

Информация за работна оферта МЛАДШИ СПЕЦИАЛИСТ СИСТЕМНА ПОДДРЪЖКА Информация за фирмата
Лице за контакти Весела Лачева
Поща career@swu.bg
Публикувана на 01/01/1970
Информация за работа
Оферта Постоянна работа
Категория ИТ - Адм. дейности и продажби
Работно време Пълно работно време
Публикувано 12/07/2022
Изисквания
Минимално образование Университет
Завършено образование
Минимален опит 2 години
Статут на работна оферта
Начало на публикуване 12/07/2022
Край на публикуване 12/23/2022
Място
Кратко представяне

Ай Ти Аутсорс ООД е компанията с повече от 14 години опит в проектиране, внедряване, интеграция и поддръжка на различни ИТ решения осигуряване на стабилна и безотказна ИТ среда, която напълно отговаря на потребностите на клиенти в различни бизнес браншове. Ние вярваме, че успеха на фирмата се дължи изцяло на мотивация, професионализъм, екипната работа в позитивна, творческа среда.

Ние търсим нашия нов
Младши СПЕЦИАЛИСТ СИСТЕМНА ПОДДРЪЖКА

Ако имаш добри комуникационни умения, желание за учене познания за поддръжка и конфигурация на операционни системи, значи това е позицията за теб. Ще работиш с екип с по-опитни колеги, които ще те въведат в работата с клиенти, както и ще ти предоставят възможност да научиш разнообразие от технически познания, подходи за анализиране и разрешаване на проблеми на крайния потребител.

Какво да очакваш от ролята?
• Конфигурация и поддръжка на компютри (работни - станции);
• Администриране и поддръжка на операционни системи MS Windows 10, macOS;
• Ежедневно администриране на базови настройки на Windows Server 2016,2012R2, Active Directory
• Работа с тикетинг системата на екипа Jira.
• Разрешава софтуерни или хардуерни проблеми.
• Сам проучва как да се разрешат софтуерни или хардуерни грешки, използвайки техническа литература и ескалира към колеги при нужда от съдействие.
• Търпение и професионално отношение към потребителите.

Какво ще търсим в нашия нов колега?
• Придобито висше образование, препоръчително в ИТ областта, или такова в процес на завършване; Наличието на предишен опит на подобна позиция е плюс.
• Умения за работа в динамична среда и с крайни клиенти;
• Добри познания в администрирането на Windows 10.
• Базови познания в администриране на Windows Server 2016,2012R2, Active Directory, Office 365.
• Опит за бързо навлизане в технологична и нова материя, платформи и ИТ стандарти.
• Умения за работа в екип;
• Позитивизъм, инициативност и лоялност;
• Свидетелството за правоуправление на МПС.

Какво предлагаме?
• Коректни трудови отношения с добро възнаграждение;
• Въвеждащо обучение;
• Работа с малък, задружен екип от професионалисти в позитивна среда;
• Допълнителни мотивационни бонусни програми.

Ако виждаш себе си като част от нашия екип, изпрати ни своята автобиография.
Контакт ще бъде установен само с одобрените по документи кандидати.

Предпочитани умения

Месторабота: София

Кандидатствай: https://www.jobs.bg/job/6616112