nadpissivt

Информация за работна оферта
Ново!
Администратор ИТ Системи и бази данни, Информация за фирмата
Лице за контакти Весела Лачева
Поща career@swu.bg
Публикувана на 01/01/1970
Информация за работа
Оферта Постоянна работа
Категория ИТ - Адм. дейности и продажби
Работно време Пълно работно време
Публикувано 11/24/2022
Изисквания
Минимално образование Университет
Завършено образование
Минимален опит 2 години
Статут на работна оферта
Начало на публикуване 11/24/2022
Край на публикуване 12/16/2022
Място
Кратко представяне

Администратор ИТ Системи и бази данни

Търсиш най-доброто място за работа, където идеите ти ще са от значение и ще се чувстваш важна част от екипа…

Точно това ще откриеш при нас – уникални възможности за развитие на уменията, придобиване на ключов опит, страхотен пакет от придобивки и най-вече стабилна подкрепа по пътя към успеха.

Всичко, което трябва да знаеш за позицията е:

Основни задачи и отговорности:

  • Участие и изпълнение на задачи в проекти, внедряващи и развиващи приложения за обслужване финансови институции;
  • Софтуерна администрация/ежедневна ИТ поддръжка на съществуващи приложения на дружеството;
  • Анализ и оценка на нови и съществуващи приложения в съответствие с приетите стандарти за информационно осигуряване на лизингови дружества;
  • Внедряване на нови софтуерни решения и оптимизация на съществуващите приложения;
  • Изготвя и анализира технически задания за разработване на софтуерни решения;
  • Изготвя стандартни репорти/скриптове.

Подходящите кандидати имат:

  • Висше образование (техническо, математика, инф.технологии, компютърни науки);
  • Практически познания и опит в областта на приложното програмиране със средствата на Oracle DB и PL/SQL;
  • Познания и практически умения в областта на системния и бизнес анализ, информационни и компютърни технологии и прилагането на ITSM добри практики;
  • Минимум 2 години опит на подобна позиция във финансовата област;
  • Добро ниво на владеене на Английски език и MS Office продукти ;
  • Личностни качества: аналитично мислене, способност за разрешаване на проблеми, позитивност, комуникативност, работа в екип.
Коледна
заплата
Лятна
заплата
Бонус за
постигнати резултати
Кредити при
преференциални условия
Почивни
станции
25 дни
отпуск
Отпуск за
рожден ден
Допълнително здравно
осигуряване и застраховка
живот
Програма
„Препоръчай приятел“
Модерни
фитнес зали в
централата ни

УниКредит е паневропейска търговска банка и предлага уникални услуги в Италия, Германия, Централна и Източна Европа. Нашата цел е да предоставяме възможности за развитие на общностите, осигурявайки най-доброто в сектора, като отключваме потенциала не само на нашите клиенти, но и на всички хора в Европа. Обслужваме повече от 15 милиона клиенти в целия свят. Те са в основата на всичко, което правим във всяка една страна, в която оперираме. Дигитализацията и ангажираността ни към екологичните, социалните и управленските фактори са ключовите принципи на бизнеса ни. Те ни помагат да предоставяме отлично обслужване и да създаваме устойчиво бъдеще за нашите клиенти, общности и хора.

 

Предпочитани умения

Месторабота: София

Кандидатствай: https://www.jobs.bg/job/6600001