nadpissivt

Информация за работна оферта Офис сътрудник, SILVERTRANS LTD Информация за фирмата
Лице за контакти Весела Лачева
Поща career@swu.bg
Публикувана на 01/01/1970
Информация за работа
Оферта Постоянна работа
Категория Логистика, Спедиция
Работно време Пълно работно време
Публикувано 06/21/2019
Изисквания
Минимално образование Университет
Завършено образование Бизнес администрация; Хуманитарен профил
Минимален опит
Статут на работна оферта
Начало на публикуване 06/21/2019
Край на публикуване 07/21/2019
Място
[Благоевград,България ]
Кратко представяне

Българска фирма, с предмет на дейност транспорт и логистика, търси да назначи служител за подпомагане дейността на офиса си, отговорна и позитивна личност, с желание за работа на позицията Офис администратор /Секретар/.
- Извършване на оперативна и административна дейност
- Организиране и координиране на дейностите в офиса и обезпечаване на наличните ресурси за неговото функциониране
- Изпълнява административни задължения в помощ на управленския и непроизводствен персонал
- Съдейства активно в ежедневните бизнес дейности на Управителите на фирмата
- Отговаря за поемането и разпределението на телефонните разговори във фирмата.
- Контрол на потока от информация чрез e-mail и поща
- Води официална бизнес кореспонденция с български и чуждестранни партньори - на български и английски език /немски език ще се счита за предимство/, входяща и изходяща поща- изготвяне, поддържане и архивиране на документацията
- Изпраща куриерски пратки, организира провеждането на работни срещи
- Обработва първични счетоводни документи
- Следи, закупува и отчита необходимите консумативи, канцеларски материали, напитки за консумация и др.

Предпочитани умения

1. Образование: висше – бизнес администрация; хуманитарен профил.
2. Административен опит на подобна позиция се счита за предимство.
3. Много добра писмена и езикова култура
4. Отлично владеене на английски /немски/ език - писмено и говоримо.
5. Компютърна грамотност - Word, Excel, Internet.
6. Работа в екип: умения за работа с членовете на екипа, позитивна нагласа към процесите и тяхното усъвършенстване
7. Готовност за поемане на дългосрочен ангажимент
8. Отговорност, дисциплинираност, способност за самоорганизация и спазване на крайни срокове
9. Организационна компетентност:
- умения да приоритизира работата си
- умения за плануване и проследяване и отчитане на дейности
- проактивна нагласа и подход
- умения да поддържа организирана и чиста работна среда
- внимание към детайлите
- Трудов договор, с 6 месеца изпитателен срок
- Стимулиращо възнаграждение
- Почивни дни: събота и неделя, национални празници
- Динамична среда на работа
- Въвеждащо фирмено обучение
- Придобиване на ценен опит и знания
- Коректно отношение
10. Изисква се EU CV с актуална снимка.

Кандидатствай тук: https://www.jobs.bg/job/4918007