nadpissivt

Информация за работна оферта УПРАВИТЕЛ КЛОН (Ref. No BM-BL-001) Информация за фирмата
Лице за контакти Весела Лачева
Поща career@swu.bg
Публикувана на 01/01/1970
Информация за работа
Оферта Постоянна работа
Категория Институции/Държавна администрация
Работно време Пълно работно време
Публикувано 06/18/2018
Изисквания
Минимално образование Университет
Завършено образование
Минимален опит 2 години
Статут на работна оферта
Начало на публикуване 06/18/2018
Край на публикуване 06/30/2018
Място
Кратко представяне

Описание и изисквания:

Ауто Кели България ЕООД е дъщерно дружество на чешката компания Ауто Кели АД – водещ вносител и дистрибутор на резервни части за леки и лекотоварни автомобили на всички добре познати марки с повече от 20-годишна история. От август 2010 г. всички фирми от групата Ауто Кели станаха част от международния холдинг Rhiag Group - основен дистрибутор на резервни части и аксесоари в много страни от Централна и Източна Европа. От март 2016 г. всички фирми от Rhiag Group станаха част от LKQ Corporation – компания, попадаща в престижната класация Fortune 500, която е най-големият доставчик на алтернативни и едрогабаритни авточасти в Северна Америка и Европа.
Вследствие на амбициозните планове за развитие, Ауто Кели България ЕООД търси да назначи доказани професионалисти, които да станат част от разрастващия му се екип:


УПРАВИТЕЛ КЛОН (Ref. No BM-BL-001)


Задължения:

- Оперативно управление на всички процеси в регионалното звено на дружеството;
- Отговорност за развитието и рентабилността на регионалното звено;
- Представляване на дружеството пред местните звена на държавни и общински институции;
- Представляване на компанията пред съществуващи и нови клиенти и изграждане и поддържане на дългосрочни взаимоотношения с тях;
- Привличане на нови клиенти;
- Информиране на клиентите за всички новости, свързани с продуктовата гама и ценовите предложения;
- Проучване на конкуренцията.


Предпочитани умения

Изисквания:

- Висше образование – икономическо или техническо;
- Опит в управлението на хора и процеси - мин. 2 години;
- Опит на подобна длъжност в сферата на търговията с авточасти – сериозно предимство;
- Умения за взимане на самостоятелни решения и поемане на отговорност;
- Отлични умения за междуличностно общуване;
- Висока мотивация за постигане на резултати;
- Адаптивност и устойчивост на стрес в силно динамична среда;
- Умения за разпределяне на времето според приоритетите;
- Правоспособност за управление на МПС – кат. В;
- Компютърна грамотност – MS Office, работа със складови програми;


Ние предлагаме:

- Работа в динамично развиваща се компания, част от международна корпорация;
- Атрактивно и мотивиращо възнаграждение, обвързано с резултатите;
- Коректни трудовоправни отношения, отговарящи напълно на българското законодателство;
- Служебен автомобил, лаптоп, мобилен телефон.


Ако нашето предложение представлява интерес за Вас, моля, изпратете актуална автобиография не по-късно от 30.06.2018 г. Моля, посочете референтния номер на позицията, за която кандидатствате. Одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю.

Кандидатствай:  https://www.zaplata.bg/apply/402050?q=&l=%D0%91%D0%BB%D0%B0%D0%B3%D0%BE%D0%B5%D0%B2%D0%B3%D1%80%D0%B0%D0%B4&go=&city%5B0%5D=1-1&price=200%3B10000