nadpissivt

Информация за работна оферта Офис и HR сътрудник Информация за фирмата
Лице за контакти Весела Лачева
Поща career@swu.bg
Публикувана на 01/01/1970
Информация за работа
Оферта Постоянна работа
Категория Производство(друго)
Работно време Пълно работно време
Публикувано 07/06/2020
Изисквания
Минимално образование Университет
Завършено образование
Минимален опит 2 години
Статут на работна оферта
Начало на публикуване 07/06/2020
Край на публикуване 07/26/2020
Място
Кратко представяне

Solarpro Construction JSco. / част от Solarpro Holding Group / е водеща строителна компания на фотоволтаични електроцентрали в световен мащаб. Компанията изпълнява мащабни PV проекти в Европа, MENA регион, САЩ и Обединеното кралство. За последните десет години членовете на нашия екип и строителните групи са участвали в подобряването на технологии, използвани в изграждането на фотоволтаични електроцентрали по целия свят. Към момента сме реализирали проекти с над 700 мегавата инсталирана мощност. Ние изградихме репутацията си на надежден подизпълнител с експертен опит в предоставянето на услуги „до ключ“. Нашата мисия е да предоставим на нашите клиенти и партньори висококачествени услуги, навременно изпълнение, изключителни резултати и конкурентни цени за техните проекти.

Към момента „Соларпро Кънстракшън“ АД търси да назначи мотивиран и амбициозен кандидат за позиция „Офис и HR сътрудник“.

Основни отговорности:
- Събиране и организация на групи служители за заминаване на обектите на компанията в България и чужбина – комуникация, документи, нужни разрешителни, лични предпазни средства, други;
- Съдействие при провеждане на подбор – организация на интервюта, посрещане на кандидати, съдействие при попълване на документи;
- Поддържане и актуализиране на регистрите с кандидатури за работа.
- Подготовка на и протоколи за настаняване в съответната държава на обекта;
- Завеждане на списък на работниците по обекти и местонастаняване. Съдействие при релокация на работна сила;
- Създаване на досиета на новопостъпили служители. Поддържане и актуализиране на електронните досиета на работещите в компанията.
- Организация, завеждане и архивиране на фирмения документооборот, външна и вътрешна кореспонденция;
- Организация, администриране и набавяне на документи от различни държавни институции, частни организации и други;
- Изготвяне на административни справки и анализи;
- Спомагателна дейност в организацията и изготвянето на документи, презентации, доклади и други;
- Приемане и изпращане на кореспонденция;
- Организация на преводи и легализация на документи;
- Осигуряване на необходимите консумативи и материали за служителите и офиса;
- Организация във връзка с воденето и използването на служебните материални активи.

Предпочитани умения

Основни изисквания:
- Образование: позицията е подходяща за кандидати със средно образование или току що дипломирани студенти в степен бакалавър;
- Професионален опит: 1+ година в административни дейности или на сходна позиция;
- Владеене на английски език ниво B2: писмено и говоримо;
- Добра компютърна грамотност: владеене на MS Office;
- Комуникативност и способност за работа в екип;
- Инициативност, организираност и внимание към детайлите;
- Стремеж към навременно и успешно изпълнение на задачите;

Ние предлагаме:
- Работа в мултинационална компания и среда с иновативен подход и множество предизвикателни задачи;
- Отлични условия на труд в екип от професионалисти;
- Възможност за надграждане на знанията;
- Месторабота: гр. Благоевград.

Офис и HR сътрудник, SOLARPRO CONSTRUCTION JSC  Вижте визитка на компанията Месторабота Благоевград, ул. Иван Михайлов 58 Д (виж карта); Постоянна работа; Пълно работно време; Подходяща и за кандидати с малък или без опит

https://www.jobs.bg/job/5356330