Информация за работна оферта
Специалист Рeпортинг и обработка на статични данни
Информация за фирмата
Лице за контакти
Весела Лачева
Поща
career@swu.bg
Публикувана на
01/01/1970
Информация за работа
Оферта
Постоянна работа
Категория
ИТ - Адм. дейности и продажби
Работно време
Пълно работно време
Публикувано
03/06/2023
Изисквания
Минимално образование
Университет
Завършено образование
Минимален опит
2 години
Статут на работна оферта
Начало на публикуване
03/06/2023
Край на публикуване
03/24/2023
Място
Кратко представяне
Специалист Рeпортинг и обработка на статични данни
Търсиш най-доброто място за работа, където идеите ти ще са от значение и ще се чувстваш важна част от екипа…
Точно това ще откриеш при нас – уникални възможности за развитие на уменията, придобиване на ключов опит, страхотен пакет от придобивки и най-вече стабилна подкрепа по пътя към успеха.
Всичко, което трябва да знаеш за позицията е:
Основни задачи и отговорности:
- Изготвяне и изпращане на отчети за сделки с извънборсови деривати, съгласно изискванията на ЕМИР – Регламент (ЕС) № 648/ 2012 на Европейския Парламент и на Съвета относно извънборсовите деривати, централните контрагенти и регистрите на транзакции;
- Получаване и обработка на резултатни файлове, за отчетени сделки с извънборсови деривати, корекции на отчетени транзакции;
- Изготвяне на справки и равнение на портфейли за сделки с извънборсови дериватни за Финансови и Нефинансови контрагенти на банката, съгласно изискванията на Регламента ЕМИР;
- Проверка на автоматично генерирани файлове, съдържащи информация за сделки с финансови инструменти, съгласно изискванията на Европейската Директива MIFID II и Регламента MIFIR за пазарите на финансови инструменти;
- Проверка на резултатни файлове, анализ и корекции на данни във връзка с получени грешки и/или отхвърлени транзакции и изпращане на корекционни файлове;
- Мониторинг на автоматично публикувани сделки с финансови инструменти, съгласно изискванията на Европейската Директива MIFID II и Регламента MIFIR за пазарите на финансови инструменти;
- Ръчно публикуване на данни за сключени сделки с финансови инструменти и/или корекции / канцелиране на автоматично публикувани сделки;
- Изготвяне и изпращане на отчети за сделки с ценни книжа, съгласно изискванията на Регламент (ЕС) 2015/2365 на Европейския Парламент и на Съвета /SFTR/ относно прозрачността при сделките за финансиране с ценни книжа и при повторното използване, и за изменение на Регламент (ЕС) № 648/ 2012 /ЕМИР/;
- Изготвяне и изпращане на отчет за сделки с интернализиран сетълмент, съгласно изискванията на Регламент (ЕС) № 909/2014 на Европейския Парламент и на Съвета за подобряване на сетълмента на ценни книжа в Европейския съюз и за депозитарите на ценни книжа CSDR;
- Изготвяне и изпращане на отчети и справки за сключени сделки с финансови инструменти към национални регулатори, както и вътрешни потребители;
- Обработка на статични данни за емисии ценни книжа, пазари за търговия на финансови инструменти, депозитари и други, във връзка с търговията с финансови инструменти, въвеждане и корекции на данните в специализирани приложения и системи за търговия и репортинг;
- Обработка на клиентски данни, във връзка със сключени сделки с финансови инструменти, въвеждане и корекции на данните в специализирани приложения за търговия и рипортинг.
Подходящите кандидати имат:
- Висше икономическо образование;
- Професионален опит в банковия сектор най-малко 3 години;
- Добро владеене на английски език;
- Отлични Компютърни умения при работа с MS Office(Word, Excel, PowerPoint);
- Умение за работа в екип , оперативност , комуникативност, аналитичност.
Коледен
бонус
Бонуси за
постигнати резултати
Ваучери
за храна
Кредити при
преференциални условия
26 дни
отпуск
Програма
„Препоръчай
приятел"
Гъвкаво работно време
и възможност за
работа от вкъщи
Допълнително здравно
осигуряване и застраховка
живот
MultiSport карти и
обновени фитнес зали
в централата ни
Почивни
станции
УниКредит е паневропейска търговска банка и предлага уникални услуги в Италия, Германия, Централна и Източна Европа. Нашата цел е да предоставяме възможности за развитие на общностите, осигурявайки най-доброто в сектора, като отключваме потенциала не само на нашите клиенти, но и на всички хора в Европа. Обслужваме повече от 15 милиона клиенти в целия свят. Те са в основата на всичко, което правим във всяка една страна, в която оперираме. Дигитализацията и ангажираността ни към екологичните, социалните и управленските фактори са ключовите принципи на бизнеса ни. Те ни помагат да предоставяме отлично обслужване и да създаваме устойчиво бъдеще за нашите клиенти, общности и хора.
Предпочитани умения
Месторабота: София
Кандидатствай: https://www.jobs.bg/job/6732853