МАРКЕТИНГОВ АНАЛИЗАТОР за участие в разработка на проект (почасово/дистанционно) - завършено висше икономическо образование със специалност „Маркетинг“ - степен бакалавър или магистър през последните до 2 години; ЗАДЪЛБОЧЕНА ТЕОРЕТИЧНА ПОДГОТОВКА - методи и технологии на маркетинговите проучвания, анализи, планиране и пазарни въздействия; много добра компютърна грамотност и използване на специализирана програма за обработка на данни (статистика); предимство - владеене на аглийски език, но не е задължителен
От Вас се очаква: проучване на конкретна пазарна ниша - изготвяне на анализ на конкуренти, продукти, цени, активност, потребителско поведение, мотивация и пр.
Допълнителна информация: ПОЧАСОВ/ДИСТАНЦИОНЕН АНГАЖИМЕНТ - позицията позволява да се съчетава с друга работна позиция; гарантирано месечно възнаграждение
СЪТРУДНИК В ОТДЕЛ „МАРКЕТИНГ и ОН-ЛАЙН ПРОДАЖБИ ПО ТЕЛЕФОН“ - много добро владеене на английски език - писмено и говоримо; отлични компютърни умения - MS Office, Internet; много добри комуникативни умения и бърза адаптация в нова среда; организираност и умение за работа в екип; НЕ СЕ ИЗИСКВА ОПИТ, а по- скоро желание да се учите и развивате в тази сфера
От Вас се очаква: телефонна комуникация с цел презентация на стоки/услуги; писмена кореспонденция - изготвяне на оферти, справки, отговори на запитвания и др.; търсене на нови потенциални клиенти и поддържане на настоящи бизнес отношения с контрагенти на фирмата; организационна и координационна дейност с останалите звена
Допълнителна информация: въвеждащо обучение и възможност за кариерно развитие; трудов договор; гарантирано добро твърдо възнаграждение и бонуси, обвързана с постигнатите резултати
СЪТРУДНИК „ДИГИТАЛЕН МАРКЕТИНГ“ - икономическо образование, за препочитане специалностите „Маркетинг“ „Икономика на търговия“ или др. сходни; добър английски език; отлична компютърна грамотност - MS Office, Internet; познания в областта на on-line маркетинаг, провеждането на PR кампании и на маркетингови проучвания ще се счита за предимство, но не е задължително; търпение, организираност и усет към детайлите
От Вас се очаква: работа по разнообразни проекти, свързани с провеждането на различни маркетингови изследвания, кампании и др. задания, свързани с дейността на фирмата
Допълнителна информация: въвеждащо обучение; трудов договор; възможност за работа на пълен работен 8 часа ден или на непълно работно време; много добро месечно възнаграждение и бонуси
ОФИС СЪТРУДНИК С ОТЛИЧЕН АНГЛИЙСКИ ЕЗИК - ОТЛИЧЕН АНГЛИЙСКИ ЕЗИК - писмен и говорим; икономичско образование - предимство „Търговия и Продажби“, „Международен мениджмънт“, „МИО“; професионални интереси в областта на международната търговия и мениджмънт, както и готовност за обучение; много добра компютърна грамотност
От Вас се очаква: комуникация с клиенти, контрагенти и партньори на фирамта; водене на делова кореспонденция и обработка на служебна документация; организационна и координационна дейност между звената във фирмата; участие в изложения и бизнес срещи
Допълнителна информация: трудов договор, 5 дневна работна седмица; много добро стартово възнаграждение; дългосрочен ангажимент в утвърдена компания, с възможност за доказване и развитие
СПЕЦИАЛИСТ НАБИРАНЕ И ПОДБОР НА ПЕРСОНАЛ С АНГЛИЙСКИ ЕЗИК - висше образование с профил „Психология“, „Управление на човешките ресурси“ или др. релевантна специалност; много добър писмен и говорим английски език; желание за интензивна комуникация с различни хора; опитът в набирането на персонал ще се разглежда като предимство, но НЕ Е ЗАДЪЛЖИТЕЛЕН; свободна работа с компютър MS-Office, Internet; с мобилни устройства - IPhone и смартфон; със социални медии - Google Business, Facebook и др.; способност да работите самостоятелно и в екип
От Вас се очаква: набиране на персонал чрез използване на различни методики и похвати; провеждане на интервюта по телефон или др.вид дистанционна-интернет връзка; съставяне на обяви за работни позиции и публикуване в различни медии; ежедневна комуникация и кореспонденция с кандидати за работа; оказване на съдействие на кандидатите при обработка на документи и различни етапи от процеса на кандидатстване
Допълнителна информация: придобиване на много нови знания и възможност за развитие; дългосрочно и сигурно трудово правоотношение ; много добро заплащане
АДМИНИСТРАТОР (СТУДЕНТ/КА) ЗА НОЩНА СМЯНА 20:30 - 4:30 ЧАСА с МНОГО ДОБЪР АНГЛИЙСКИ ЕЗИК - отлична комуникативност, отзивчивост и организираност; ясна дикция и опит в обслужването на клиенти по телефон и на място; отлична компютърна грамотност; СТУДЕНТ/КА РЕДОВНО ОБУЧЕНИЕ
От Вас се очаква: отговаряте на входящи клиентски запитвания; давате информация, относно предлаганите услуги; спазвате стандартите и протокола на обслужване на клиенти; работите със специализиран софтуер и документация
Допълнителна информация: целогодишен ангажимент; въвеждащо обучение; трудов договор, 5 дневна работна седмица с работно време 20:30 - 04:30 часа; много добро стартово възнаграждение
ОПЕРАТИВЕН СЧЕТОВОДИТЕЛ - МНОГО ДОБРО НИВО НА ВЛАДЕЕНЕ НА АНГЛИЙСКИ ЕЗИК - висше икономическо образование - с предимство ще се разглеждат специалностите „Счетоводство и Контрол“ или „Финанси“; опит като счетоводител е препоръчителен, но не е ЗАДЪЛЖИТЕЛЕН; много добра компютърна грамотност
От Вас се очаква: изпълнение на ежедневни оперативни задачи по осигуряване на счетоводния документооборот - фактури, банкови операции и др.; изготвяне на първични документи, свързани с отчитането на продажбата на услуги; изготвяне на вторични счетоводни документи; участие в изготвянето на месечни справки, финансови отчети и др.
Допълнителна информация: трудов договор с дългосрочен ангажимент; работно време -понеделник-петък, 8 часа; много добро възнаграждение
РАЗРАБОТЧИК-PHP/MySQL/HTML/FTP и MySQL програмист с опит в разработката за PRESTASHOP - ПРАКТИЧЕСКИ ОПИТ МИНИМУМ 2 ГОДИНА ПО РАЗНООБРАЗНИ ПРОЕКТИ за изработка на онлайн магазини чрез платформата Prestashop - инсталация на "responsive" теми, работа с „отворен код“ за редакция, дизайн по зададени критерии, инсталиране на модул за плащане, други детайли и добавяне на функционалност чрез допълнителни разширения (безплатни и платени), съобразно концепцията на проекта; както и богат опит при отстраняване на възникнали проблеми по готов Prestashop магазин.
Допълнителна инфорамация: работа по проект - пълен работен ден или почасов ангажимент от офис; добро възнаграждение; възможност за работа и по др. проекти, свързани с различни доработки и оптимизация на сайт
РАЗРАБОТЧИК- PHP/MySQL/HTML/CSS програмист с опит в разработката за OPENCART - ПРАКТИЧЕСКИ ОПИТ МИНИМУМ 2 ГОДИНА ПО РАЗНООБРАЗНИ ПРОЕКТИ за изработка на онлайн магазини чрез платформата Opencart - инсталация на "responsive" теми, работа с „отворен код“ за редакция, дизайн по зададени критерии, работа с база данни, инсталиране на модул за плащане, други детайли и добавяне на функционалност чрез допълнителни разширения (безплатни и платени), съобразно концепцията на проекта; както и богат опит при отстраняване на възникнали проблеми по готов OpenCart магазин.
Допълнителна инфорамация: работа по проект - пълен работен ден или почасов ангажимент от офис; добро възнаграждение; възможност за работа и по др. проекти, свързани с различни доработки и оптимизация на сайт
Начин на кандидатстване:
Първоначалният подбор ще се извърши по документи - актуална автобиография със снимка и мотивационно писмо, изпращайте на e-mail: contact6@polycontact.com. Одобрените по документи кандидати ще бъдат уведомени за последващо интервю.
Предоставените от Вас лични данни подлежат на закрила по смисъла на ЗЗЛД.
Лиценз на „ПОЛИКОНТАКТ” ЕООД: 1702/17.03.2014 год.
Координати: 052/ 601 601, 0888 833 363