nadpissivt

Информация за работна оферта Консултант продажби на недвижими имоти Информация за фирмата
Лице за контакти Весела Лачева
Поща career@swu.bg
Публикувана на 01/01/1970
Информация за работа
Оферта Постоянна работа
Категория Недвижими имоти
Работно време Пълно работно време
Публикувано 02/25/2021
Изисквания
Минимално образование Университет
Завършено образование
Минимален опит 2 години
Статут на работна оферта
Начало на публикуване 02/25/2021
Край на публикуване 03/21/2021
Място
Кратко представяне

Консултант продажби на недвижими имоти
АДРЕС Недвижими имоти е национално представена компания - водеща агенция за посреднически услуги и консултации в областта на недвижимите имоти с над 50 офиса в страната, над 550 служители и с 27 години утвърден опит на пазара.

Основна роля на позицията:
Обслужване на клиенти, които имат намерение да продават, купуват, отдават или наемат имоти и постигане на целите:
- на клиента - да намерят мечтания си дом или тяхната отлична инвестиция
- лични – високи доходи и доволни клиенти, които Ви препоръчват
- на компанията - увеличаване на пазарния дял и изпълнение на търговската стратегия на Адрес недвижими имоти АД.

Ако се присъедините към нас, Вашите отговорности ще са:
- Ръководене на целия процес на една продажба от първия контакт с клиента до изповядване на сделката
- Разработване на съществуващата клиентска база и търсене на нови клиенти
- Провеждане на срещи, огледи и преговори с купувачи и продавачи
- Изграждане на дългосрочни взаимоотношения с клиентите и получаване на препоръки, огледи и преговори с купувачи и продавачи.

Компанията предлага отлични възможности:
- Силен старт на кариерата Ви с интензивна въвеждаща програма
- Система на заплащане, която Ви дава възможност да получавате висок приход от сделка
- Работа в мрежа от 500 професионалисти в цялата страна, които купуват и продават имоти с Вас
- Ясни и прозрачни правила на работа, гарантирани от Технология на работа на компанията
- Предизвикателството да се реализирате и печелите в най-голямата компания, лидер в развитието на пазара на недвижими имоти в страната
- Признание и награди за приноса Ви към постиженията на компанията.

За да станете част от екипа на Адрес, Вие трябва да притежавате:
- Високо ниво на комуникативни и презентационни умения
- Стремеж за постигане на високи резултати
- Мотивация за успех и развитие с дългосрочна перспектива в областта на недвижимите имоти
- Търговски опит и работа с клиенти, минимум 2 години
- Добра компютърна грамотност и висше образование
- Една или повече години опит в недвижимите имоти ще се счита за предимство.

Ако нашето предложение Ви интересува и сте готови да приемете предизвикателството, изпратете автобиография с актуална снимка.
Първоначалният подбор ще се извърши по документи, ще се свържем с одобрените кандидати.

Предпочитани умения

Консултант продажби на недвижими имоти, Адрес недвижими имоти АД  Вижте визитка на компанията Месторабота Благоевград; Постоянна работа; Пълно работно време

Кандидатствай:

https://www.jobs.bg/job/5583130