Счетоводство, контрол, финанси
· Задължения и отговорности:
Възможност за професионално развитие във водеща българска компания,
която е предпочитан работодател, лидер в минерално-суровинната индустрия и пример за корпоративна социална отговорност.
Кратък профил на длъжността
· Главният счетоводител ръководи отдел „Счетоводен“ и е пряко подчинен на Директор „Финансово-икономически дейности“.
· Активно участва във формиране, усъвършенстване и реализиране на фирмената политика и изпълнение на стратегическите цели в счетоводната отчетност.
· Организира синтетичната и аналитичната счетоводна отчетност при спазване на счетоводните принципи и изисквания на действащите счетоводни стандарти.
· Изготвя и развива индивидуален сметкоплан на дружеството, обезпечаващ информационното осигуряване на управленските звена.
· Изготвя периодични финансови отчети (счетоводен баланс, отчет за доходите, отчет за паричния поток, отчет за измененията в собствения капитал и приложения).
· Изготвя консолидирани финансови отчети.
· Разработва амортизационна политика и политика за отчитане влагането на материални ресурси в производството.
· Изготвя иотговаря за своевременно подаване на данъчни декларации, статистически форми и други документи в съответствие с българското законодателство.
· Извършва контрол върху спазването на финансовата дисциплина в дружеството чрез ежедневен контрол и верификация на основанията за извършване на плащания.
· Преглежда и подписва счетоводни справки, актове за брак, актове за въвеждане на ДМА и други документи, описани в процедурите за документооборота в дружеството, за които е упълномощен.
· Ръководи дейността на своя екип и следи за изпълнението на бюджета на отдел „Счетоводен“.
· Ежегодно извършва преглед и прави предложения за усъвършенстване на организационната структура и щатно разписание на отдела.
· Изготвя становища доклади и обосновки. Подготвя изходяща кореспонденция, касаеща работата на отдела.
· Изисквания към кандидатите:
Образователни и квалификационни изисквания
· образование:
Висше икономическо образование - специалност „Счетоводство и контрол”
· професионален опит:
За изпълнение на професионалните задължения е необходим най-малко 7 години трудов стаж в областта на счетоводната отчетност на ръководни позиции.
· допълнителни квалификационни изисквания:
· ACCA е предимство;
· Познаване в детайли на счетоводното, осигурителното, данъчното, валутното и търговското законодателство;
· Изготвяне на индивидуални и консолидирани финансови отчети на базата на международните стандарти;
· Познания в областта на анализа на финансово-икономическото състояние на търговските дружества;
· Владеене на английски език.
· лични качества:
Отговорност, почтеност, способност за мотивиране на екип, добра комуникативност, организираност, експедитивност, способност за работа под напрежение.
· Градове:
Други в България
· Работно време:
Пълен работен ден
· Тип заетост:
Постоянна
· Документи за кандидатстване:
CV
· Предпочитан начин за получаване на документите:
Молба, подробна автобиография, диплома за завършено висше образование, документи за допълнителна квалификация, езикова подготовка и компютърна грамотност.
Срокът за подаване на документите е до 30.11.2017 г. на е-mail: pbox@asarel.com и nelipoptoleva@asarel.com
Всички кандидати, които са одобрени в първия етап на подбор по документи, ще получат покана за интервю.
Информираме Ви, че данните, които доброволно ни предоставяте, са лични данни и попадат под специална защита по смисъла на ЗЗЛД. „Асарел-Медет”АД се задължава да ги съхранява и да не ги разпространява под каквато и да е форма.
· Крайна дата за приемане на документи:
30/11/2017
Повече информация: http://www.karieri.bg/viewadv/rabota/41386_rukovoditel_otdel_schetovoden/