nadpissivt

Информация за работна оферта Ръководител отдел „Счетоводен" Информация за фирмата
Лице за контакти Весела Лачева
Поща career@swu.bg
Публикувана на 01/01/1970
Информация за работа
Оферта Постоянна работа
Категория Счетоводство, Одит, Финанси
Работно време Пълно работно време
Публикувано 11/20/2017
Изисквания
Минимално образование Университет
Завършено образование
Минимален опит 7 години
Статут на работна оферта
Начало на публикуване 11/20/2017
Край на публикуване 11/30/2017
Място
Кратко представяне

Счетоводство,  контрол,  финанси

·         Задължения и отговорности:

Възможност за професионално развитие във водеща българска компания, 
която е предпочитан работодател, лидер в минерално-суровинната индустрия и пример за корпоративна социална отговорност.

Кратък профил на длъжността


·         Главният счетоводител ръководи отдел „Счетоводен“ и е пряко подчинен на Директор „Финансово-икономически дейности“. 
 

·         Активно участва във формиране, усъвършенстване и реализиране на фирмената политика и изпълнение на стратегическите цели в счетоводната отчетност.
 

·         Организира синтетичната и аналитичната счетоводна отчетност при спазване на счетоводните принципи и изисквания на действащите счетоводни стандарти.
 

·         Изготвя и развива индивидуален сметкоплан на дружеството, обезпечаващ информационното осигуряване на управленските звена.
 

·         Изготвя периодични финансови отчети (счетоводен баланс, отчет за доходите, отчет за паричния поток, отчет за измененията в собствения капитал и приложения).
 

·         Изготвя консолидирани финансови отчети.
 

·         Разработва амортизационна политика и политика за отчитане влагането на материални ресурси в производството.
 

·         Изготвя иотговаря за своевременно подаване на данъчни декларации, статистически форми и други документи в съответствие с българското законодателство.
 

·         Извършва контрол върху спазването на финансовата дисциплина в дружеството чрез ежедневен контрол и верификация на основанията за извършване на плащания.
 

·         Преглежда и подписва счетоводни справки, актове за брак, актове за въвеждане на ДМА и други документи, описани в процедурите за документооборота в дружеството, за които е упълномощен.
 

·         Ръководи дейността на своя екип и следи за изпълнението на бюджета на отдел „Счетоводен“.
 

·         Ежегодно извършва преглед и прави предложения за усъвършенстване на организационната структура и щатно разписание на отдела.
 

 

·         Изготвя становища доклади и обосновки. Подготвя изходяща кореспонденция, касаеща работата на отдела.

Предпочитани умения

·         Изисквания към кандидатите:

Образователни и квалификационни изисквания 


·         образование:

Висше икономическо образование - специалност „Счетоводство и контрол”

·         професионален опит:

За изпълнение на професионалните задължения е необходим най-малко 7 години трудов стаж в областта на счетоводната отчетност на ръководни позиции.

·         допълнителни квалификационни изисквания:
 

·         ACCA е предимство;
 

·         Познаване в детайли на счетоводното, осигурителното, данъчното, валутното и търговското законодателство;
 

·         Изготвяне на индивидуални и консолидирани финансови отчети на базата на международните стандарти; 
 

·         Познания в областта на анализа на финансово-икономическото състояние на търговските дружества;
 

·         Владеене на английски език.

·         лични качества:

Отговорност, почтеност, способност за мотивиране на екип, добра комуникативност, организираност, експедитивност, способност за работа под напрежение.

·         Градове:

Други в България

·         Работно време:

Пълен работен ден

·         Тип заетост:

Постоянна

·         Документи за кандидатстване:

CV

·         Предпочитан начин за получаване на документите:

Молба, подробна автобиография, диплома за завършено висше образование, документи за допълнителна квалификация, езикова подготовка и компютърна грамотност.

Срокът за подаване на документите е до 30.11.2017 г. на е-mail: pbox@asarel.com и nelipoptoleva@asarel.com

Всички кандидати, които са одобрени в първия етап на подбор по документи, ще получат покана за интервю.

Информираме Ви, че данните, които доброволно ни предоставяте, са лични данни и попадат под специална защита по смисъла на ЗЗЛД. „Асарел-Медет”АД се задължава да ги съхранява и да не ги разпространява под каквато и да е форма.

·         Крайна дата за приемане на документи:

30/11/2017

 

Повече информация: http://www.karieri.bg/viewadv/rabota/41386_rukovoditel_otdel_schetovoden/