nadpissivt

Информация за работна оферта ЕКСПЕРТ МАРКЕТИНГОВИ ДЕЙНОСТИ И ОБСЛУЖВАНЕ НА КЛИЕНТИ Информация за фирмата
Лице за контакти Весела Лачева
Поща career@swu.bg
Публикувана на 01/01/1970
Информация за работа
Оферта Постоянна работа
Категория Институции/Държавна администрация
Работно време Пълно работно време
Публикувано 07/02/2020
Изисквания
Минимално образование Университет
Завършено образование
Минимален опит 2 години
Статут на работна оферта
Начало на публикуване 07/02/2020
Край на публикуване 07/19/2020
Място
Кратко представяне

ПОК „Доверие” АД е небанкова финансова институция с предмет на дейност допълнително пенсионно осигуряване. Компанията е създадена през 1994 г., представена e в 67 офиса във всички по-големи градове в България и избрана от над 1 200 000 клиенти (по данни на КФН). Името на ПОК „Доверие” означава почтеност, професионализъм, иновативност и непрестанна грижа за клиента.

Поради разширяване на търговската структура на Компанията, във връзка с дигитализацията на продажбите и необходимостта от специализирани умения, за офисa ни в гр. Варна търсим личности за позицията: 

ЕКСПЕРТ МАРКЕТИНГОВИ ДЕЙНОСТИ И ОБСЛУЖВАНЕ НА КЛИЕНТИ

Ако се присъедините към нашия екип, задълженията Ви ще включват:
- Разработване и адаптиране на различни материали и канали за комуникация с настоящи и бъдещи клиенти на Kомпанията
- Иницииране и въвеждане на нови практики и мерки за разработване и подобрение на съществуващи стандарти, инструкции и програми за обслужване на клиенти;
- Изготвяне на регулярна информация и отчети и анализ на ефективността и представянето на служителите обслужващи клиенти.
- Ежедневна комуникация със служителите в офисите на Компанията по повод изготвянето на различни материали;
- Изготвяне и адаптиране на рекламни материали и презентации;
- Създаване и имплементиране на скриптове за комуникация с клиенти.

Подходящият кандидат за позицията притежава:
− Креативност и фантазия;
− Отлична езикова подготовка: вербална и писмена;
− Висше образование: Маркетинг и/или Икономика;
− Опит на подобна позиция – минимум 2 години;
− Организираност, експедитивност и отговорно отношение към работата;
− Много добри познания за MS Office и/или Open office;
− Владеене на английски език е предимство.

Предпочитани умения

На одобрения кандидат Компанията ще предложи:
− Възможност за работа във водеща Компания в сферата на пенсионното осигуряване;
− Възможности за обучение и развитие на редица професионални умения и компетенции;
− Постоянен трудов договор и осигуряване върху реалните доходи;
− Атрактивно възнаграждение състоящо се от: базово месечно възнаграждение и социален пакет включващ – Допълнително доброволно пенсионно осигуряване, Допълнително здравно застраховане, Застраховка живот и др.

Всеки успех има своето начало, сега е времето за стъпка в професионалното Ви развитие. Ако смятате, че отговаряте на посочените по-горе изисквания и желаете да станете част от нашия дългогодишен успех, моля, натиснете бутона „Кандидатствай по тази обява”, за да изпратите мотивационно писмо, CV и актуална снимка.

Само кандидатите отговарящи на изискванията за позицията, ще бъдат поканени на интервю.

https://www.jobs.bg/job/5353104