nadpissivt

Информация за работна оферта Управител на магазин, Мега Мол, София Информация за фирмата
Лице за контакти Весела Лачева
Поща career@swu.bg
Публикувана на 01/01/1970
Информация за работа
Оферта Постоянна работа
Категория Търговия, Продажби - Продавачи и помощен персонал
Работно време Пълно работно време
Публикувано 06/30/2020
Изисквания
Минимално образование Университет
Завършено образование
Минимален опит 2 години
Статут на работна оферта
Начало на публикуване 06/30/2020
Край на публикуване 07/19/2020
Място
Кратко представяне

"English Home" е лидер в сектора на домашния текстил и аксесоари за дома с над 400 търговски обекта в Европа и Азия. В България веригата открива първия си обект през 2013 година, представяйки колекциите си във всички големи градове на страната.

Ние сме се посветили на идеята да направим света едно по-красиво и уютно място за живеене благодарение на нашите висококачествени продукти така, че нашите клиенти да се почувстват като у дома си дори, когато не са.


Сега търсим управители за нашите магазини в град София, които да се присъединят към семейството на English Home.

Вие ли сте новият талант, който търсим?


Описание на работата:

• Гарантира, че стандартите на English Home се прилагат и следват постоянно в магазина
• Ефективно изготвяне на графиците на екипа
• Максимизиране на производителността и ефективността на магазина
• Създаване на отлично обслужване и удовлетвореност на клиентите
• Създаване и поддържане на излагането на артикули в съответствие с корпоративните визуални стандарти
• Постигане на зададените цели за продажби и производителност
• Попълване и анализиране на отчети за продажби, поръчки за стоки,  проследяване на оборот и парични средства и др.



Необходими квалификации:

Образование и езикови умения
• Минимум средно образование
• Владеене на английски (писмено и устно)
• Отлични умения за работа в екип
• Отлично планиране и приоритизиране
• Отлични комуникативни умения

Предпочитани умения

Професионален опит:

• 2 години опит в търговията на дребно
• Усет към продажбите и отлично отношение към клиентите
• Способност за решаване на проблеми, организиране и планиране
• Отлична компютърна грамотност и владеене на MS Office
• Работата с касови и складови програми се счита за сериозно предимство
• Опит в управление на персонал се счита за сериозно предимство


КАКВО ПРЕДЛАГАМЕ:

- Коректно заплащане и дългосрочна заетост;
- Комфортна и приятна работна среда;
- Възможност за работа в мултинационална / мултикултурна среда
- Възможност за професионално развитие;


НЕОБХОДИМИ ДОКУМЕНТИ:

- Детайлна автобиография, с актуална снимка.

Моля изпращайте документите си.
С одобрените кандидати ще се свържем лично за организиране на среща-интервю.

 

Ref.#: 001
★★★★★ Управител на магазин, Мега Мол, София, ИНГЛИШ ХОУМ БЪЛГАРИЯ ООД

Месторабота София; Постоянна работа; Пълно работно време

https://www.jobs.bg/job/5350873