Фирма "Вертекс" ООД
Търси да назначи оперативен счетоводител с отлични познания в областта на ТРЗ.
Кандидатът трябва да е отговорен и комуникативен.
Ефективно да управлява и изпълнява възложените му задачи, спазвайки всички поставени срокове.
Мотивиран да се развива професионално и с интерес към новостите в професията.
Кандидатът може да очаква добро заплащане, адекватно на обема възложена работа,
при много добри условия и работна среда.
Изисквания:
-стаж в счетоводен отдел минимум 5 година;
-завършено икономическо образование;
-отлично познаване на българското данъчно, осигурително и трудово законодателство;
-много добра компютърна грамотност.
Работата е свързана:
-с контрол и правилното завеждане на първични счетоводни документи;
-оперативно и своевременно осчетоводяване на документи;
-отговорност за трудови досиета, назначаване, промяна и прекратяване на трудови взаимоотношения, начисляване на работни заплати и подаване на необходимите документи, свързани с ТРЗ;
-изготвяне на справки и отчети за фирмата;
-участие в инвентаризации или проверки на материално отговорни лица;
-пълно съдействие на главния счетоводител;
-изпълнение на други конкретно възложени задачи.
Познаването на ПП Бизнес Навигатор и Бизнес Навигатор Заплати е предимство.
Само одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю при спазване на изискваната от закона конфиденциалност и съобразно с правилата на професионалната етика.
Оперативен счетоводител / ТРЗ, ВЕРТЕКС ООД Месторабота София; Постоянна работа; Пълно работно време
https://www.jobs.bg/job/5348667