nadpissivt

Информация за работна оферта Управител на ресторант и къща за гости Информация за фирмата
Лице за контакти Весела Лачева
Поща career@swu.bg
Публикувана на 01/01/1970
Информация за работа
Оферта Постоянна работа
Категория Ресторанти, Кетъринг
Работно време Пълно работно време
Публикувано 06/26/2020
Изисквания
Минимално образование Университет
Завършено образование
Минимален опит 3 години
Статут на работна оферта
Начало на публикуване 06/26/2020
Край на публикуване 07/15/2020
Място
Кратко представяне

ATLAS HOUSE (ресторант и къща заа гости в супер центъра на Пловдив) предлага уникална кариерна възможност за динамични и амбициозни професионалисти, които искат да работят в професионална среда.

Управителят на ресторанта отговаря за управление на дейността на ресторанта, съобразно корпоративните ценности и стандарти. Осигурява позитивна атмосфера и висококачествена грижа за клиента. Подбира и развива екип от професионалисти и се грижи за непрекъснатото им професионално развитие и мотивация.

Основни отговорности:

• Познава в детайли и контролира процесите в обекта, за който отговаря;
• Участва активно в маркетингови и други промоции с цел увеличаване на продажбите на ресторанта и къщата за гости;
• Запознат е в детайли с работата на всяка позиция в ресторанта и къщата за гости;
• Отговаря за подбора и ефективното въвеждащо обучение на нов персонал;
• Отговорен е за правилното обучение на служителите в ресторанта и осигурява редовни тренировки на персонала по спазвне на стандартите на компанията;
• Осъществява обективна оценка на работата на персонала;
• Отговоря за контролируемите разходи в ресторанта;
• Отговаря за безопасните условия на труд в ресторанта;
• Гарантира стриктното изпълнение на стандартите на компанията – ЗБУТ, хигиенни и HACCP процедури, вътрешнофирмени правила, стандарти и документи.

Изисквания:

• Опит като управител – минимум 3 години;
• Висше образование или специализирано образование
• Добро владеене на английски език;
• Компютърна грамотност;
• Компетентностен профил: Ориентация към клиента; лидерски умения; умение за работа в екип; комуникационни умения, устойчивост на стресови ситуации; умения за планиране, организираност и внимание към детайла.

Нашето предложение:

• Висока мениджърска позиция в сектор услуги;
• Фирмено обучениие;
• Атрактивно и редовно заплащане
• Работа в реална, динамична среда сред млад екип;
• Възможност за развитие.


Ако проявявате интерес кандидатствайте с автобиография и актуална снимка. Ще се свържем само с одобрените за интервю кандидати. Всички кандидатури ще бъдат разглеждани при пълна конфиденциалност.

Предпочитани умения

 

Ref.#: 1
★★★★★ Управител на ресторант и къща за гости, ХОРЕКА ПЛОВДИВ ЕООД

Месторабота Пловдив; Постоянна работа; Пълно работно време

https://www.jobs.bg/job/5347847