Информация за работна оферта
Главен счетоводител
Информация за фирмата
Лице за контакти
Весела Лачева
Поща
career@swu.bg
Публикувана на
01/01/1970
Информация за работа
Оферта
Постоянна работа
Категория
Търговия, Продажби - Продавачи и помощен персонал
Работно време
Пълно работно време
Публикувано
06/16/2020
Изисквания
Минимално образование
Университет
Завършено образование
Минимален опит
По-малък от година
Статут на работна оферта
Начало на публикуване
06/16/2020
Край на публикуване
07/05/2020
Място
Кратко представяне
Основни отговорности:
• Управлява, организира и контролира счетоводната отчетност във фирмата, като ще бъде основен счетоводител на фирмата.
• Отговаря за спазването на финансовите и счетоводни процедури в съответствие с българското законодателство и вътрешно-фирмените правила;
• Извършва годишно счетоводно приключване. Изготвя и предоставя текущи и годишни финансови отчети.
• Активно участва в изготвянето на управленски отчети за финансовото състояние на компанията;
• Изготвя периодични отчети, справки и анализи към мениджмънта на компанията.
• Осъществява контакти с представители на финансови, данъчни и контролни органи и институции.
• Следва нови изисквания свързани с българското законодателство и продуктите които предлага фирмата.
• Допринася за създаването и поддържането на положителна атмосфера в екипа и дългосрочно задържане на служителите.
Ключови изисквания за изпълнение на длъжността:
• Подходящо висше образование (Счетоводство, Финанси, Финансов контрол);
• Професионален опит като главен счетоводител
• Предишен опит в предприятие в сферата на търговията, внос на стоки и друго подобно.
• Опит при работа с бази данни
• Отлично познаване на нормативната уредба в областта на финансовата дейност, счетоводната отчетност, вътрешния финансов контрол, данъчното и осигурително законодателство, както и на НСФО и МСФО;
• Аналитично мислене, спазване на крайни срокове и внимание към детайла;
• Ефективни комуникационни умения;
• Отговорност, почтеност, етичност, конфиденциалност;
• Умения за решаване на възникнали въпроси и за справяне в непредвидени ситуации;
• Техническа компетенция за работа с Office пакет.
• Умения за работа със счетоводни софтуерни продукти и ERP системи.
Ние ви предлагаме:
Коректни трудови отношения
Възможност за професионално развитие
Ако позицията представлява интерес за Вас, не се колебайте да изпратите подробна автобиография и мотивационно писмо .
Предпочитани умения