nadpissivt

Информация за работна оферта Технически Секретар Информация за фирмата
Лице за контакти Весела Лачева
Поща career@swu.bg
Публикувана на 01/01/1970
Информация за работа
Оферта Постоянна работа
Категория Счетоводство, Одит, Финанси
Работно време Подходящо за студенти
Публикувано 06/16/2020
Изисквания
Минимално образование Университет
Завършено образование
Минимален опит По-малък от година
Статут на работна оферта
Начало на публикуване 06/16/2020
Край на публикуване 07/05/2020
Място
Кратко представяне

Ние сме независима фирма от правоспособни счетоводители, данъчни и бизнес консултанти, базирани в гр.София. Предлагаме пълна гама услуги в областта на счетоводство и финанси, бизнес консултиране, данъчно-правно консултиране, вътрешен и независим одит. Нашите клиенти са български и чуждестранни фирми, различни по мащаб и опериращи в почти всички икономически сектори. Гордеем се с нашия енергичен и висококвалифициран екип.

 

Във връзка с разширяването на дейността, търсим да назначим Технически секретар.

 

Подходящия кандидат трябва да притежава следните умения и способности:

  • Висше образование
  • Задължително владеене на английски език на много добро ниво
  • Ползването на втори език е предимство
  • Отлична компютърна грамотност - MS Office, Internet
  • Комуникативност, умения за работа в екип
  • Опит в обслужването на клиенти е предимство
  • Умения за работа в динамична атмосфера, експедитивност
  • Отговорна и мотивирана личност
  • Добра организираност с внимание към детайлите
  • Стремеж към усъвършенстване в личностно и професионално отношение


Основни отговорности на позицията:

  • Организиране на оперативната дейност и подпомагане на цялостния процес на работа в офиса;
  • Осъществяване дейностите свързани с представителност на фирмата (отговаряне на фирмения телефон, посрещане на клиентите)
  • Организира и контролира доставката на всички външни офис услуги, комуникационни услуги, абонаменти, офис консумативи и др.;
  • Получаване, изпращане и подреждане на документи;
  • Изпълняване на административни задачи;
  • Работа с офис техника и софтуер;



Предпочитани умения

Ние сме независима фирма от правоспособни счетоводители, данъчни и бизнес консултанти, базирани в гр.София. Предлагаме пълна гама услуги в областта на счетоводство и финанси, бизнес консултиране, данъчно-правно консултиране, вътрешен и независим одит. Нашите клиенти са български и чуждестранни фирми, различни по мащаб и опериращи в почти всички икономически сектори. Гордеем се с нашия енергичен и висококвалифициран екип.

 

 

 

Във връзка с разширяването на дейността, търсим да назначим Технически секретар.

 

 

 

Подходящия кандидат трябва да притежава следните умения и способности:

 

  • Висше образование
  • Задължително владеене на английски език на много добро ниво
  • Ползването на втори език е предимство
  • Отлична компютърна грамотност - MS Office, Internet
  • Комуникативност, умения за работа в екип
  • Опит в обслужването на клиенти е предимство
  • Умения за работа в динамична атмосфера, експедитивност
  • Отговорна и мотивирана личност
  • Добра организираност с внимание към детайлите
  • Стремеж към усъвършенстване в личностно и професионално отношение


Основни отговорности на позицията:

 

  • Организиране на оперативната дейност и подпомагане на цялостния процес на работа в офиса;
  • Осъществяване дейностите свързани с представителност на фирмата (отговаряне на фирмения телефон, посрещане на клиентите)
  • Организира и контролира доставката на всички външни офис услуги, комуникационни услуги, абонаменти, офис консумативи и др.;
  • Получаване, изпращане и подреждане на документи;
  • Изпълняване на административни задачи;
  • Работа с офис техника и софтуер;

 

Ref.#: 8282
★★★★★ Технически Секретар, Зара Консулт ООД

Месторабота София; Постоянна работа; Пълно работно време; Подходяща и за студенти; Подходяща и за кандидати с малък или без опит

https://www.jobs.bg/job/5335671