Информация за работна оферта
Технически Секретар
Информация за фирмата
Лице за контакти
Весела Лачева
Поща
career@swu.bg
Публикувана на
01/01/1970
Информация за работа
Оферта
Постоянна работа
Категория
Счетоводство, Одит, Финанси
Работно време
Подходящо за студенти
Публикувано
06/16/2020
Изисквания
Минимално образование
Университет
Завършено образование
Минимален опит
По-малък от година
Статут на работна оферта
Начало на публикуване
06/16/2020
Край на публикуване
07/05/2020
Място
Кратко представяне
Ние сме независима фирма от правоспособни счетоводители, данъчни и бизнес консултанти, базирани в гр.София. Предлагаме пълна гама услуги в областта на счетоводство и финанси, бизнес консултиране, данъчно-правно консултиране, вътрешен и независим одит. Нашите клиенти са български и чуждестранни фирми, различни по мащаб и опериращи в почти всички икономически сектори. Гордеем се с нашия енергичен и висококвалифициран екип.
Във връзка с разширяването на дейността, търсим да назначим Технически секретар.
Подходящия кандидат трябва да притежава следните умения и способности:
- Висше образование
- Задължително владеене на английски език на много добро ниво
- Ползването на втори език е предимство
- Отлична компютърна грамотност - MS Office, Internet
- Комуникативност, умения за работа в екип
- Опит в обслужването на клиенти е предимство
- Умения за работа в динамична атмосфера, експедитивност
- Отговорна и мотивирана личност
- Добра организираност с внимание към детайлите
- Стремеж към усъвършенстване в личностно и професионално отношение
Основни отговорности на позицията:
- Организиране на оперативната дейност и подпомагане на цялостния процес на работа в офиса;
- Осъществяване дейностите свързани с представителност на фирмата (отговаряне на фирмения телефон, посрещане на клиентите)
- Организира и контролира доставката на всички външни офис услуги, комуникационни услуги, абонаменти, офис консумативи и др.;
- Получаване, изпращане и подреждане на документи;
- Изпълняване на административни задачи;
- Работа с офис техника и софтуер;
Предпочитани умения
Ние сме независима фирма от правоспособни счетоводители, данъчни и бизнес консултанти, базирани в гр.София. Предлагаме пълна гама услуги в областта на счетоводство и финанси, бизнес консултиране, данъчно-правно консултиране, вътрешен и независим одит. Нашите клиенти са български и чуждестранни фирми, различни по мащаб и опериращи в почти всички икономически сектори. Гордеем се с нашия енергичен и висококвалифициран екип.
Във връзка с разширяването на дейността, търсим да назначим Технически секретар.
Подходящия кандидат трябва да притежава следните умения и способности:
- Висше образование
- Задължително владеене на английски език на много добро ниво
- Ползването на втори език е предимство
- Отлична компютърна грамотност - MS Office, Internet
- Комуникативност, умения за работа в екип
- Опит в обслужването на клиенти е предимство
- Умения за работа в динамична атмосфера, експедитивност
- Отговорна и мотивирана личност
- Добра организираност с внимание към детайлите
- Стремеж към усъвършенстване в личностно и професионално отношение
Основни отговорности на позицията:
- Организиране на оперативната дейност и подпомагане на цялостния процес на работа в офиса;
- Осъществяване дейностите свързани с представителност на фирмата (отговаряне на фирмения телефон, посрещане на клиентите)
- Организира и контролира доставката на всички външни офис услуги, комуникационни услуги, абонаменти, офис консумативи и др.;
- Получаване, изпращане и подреждане на документи;
- Изпълняване на административни задачи;
- Работа с офис техника и софтуер;
Ref.#: 8282 |
★★★★★ Технически Секретар, Зара Консулт ООД |
Месторабота София; Постоянна работа; Пълно работно време; Подходяща и за студенти; Подходяща и за кандидати с малък или без опит
https://www.jobs.bg/job/5335671
|