Информация за работна оферта
Хелп-деск администратор, Екип „Хелп Деск и отдалечена поддръжка”
Информация за фирмата
Лице за контакти
Весела Лачева
Поща
career@swu.bg
Публикувана на
01/01/1970
Информация за работа
Оферта
Постоянна работа
Категория
Банки/Кредитиране
Работно време
Пълно работно време
Публикувано
04/01/2020
Изисквания
Минимално образование
Университет
Завършено образование
Минимален опит
3 години
Статут на работна оферта
Начало на публикуване
04/01/2020
Край на публикуване
04/26/2020
Място
Кратко представяне
Хелп-деск администратор, Екип „Хелп Деск и отдалечена поддръжка”
Всеки от нас непрекъснато търси най-доброто място за работа. Mясто, където идеите ни са наистина от значение. Ние в УниКредит инвестираме в твоя талант, защото за нас хората са най-големият ни актив, който допринася за общността ни с разнообразния си опит, умения и светоглед.
Ние подпомагаме хората ни да растат като разкриваме уникалния им потенциал и инвестираме в тяхното професионално и личностно развитие.
Стани част от бъдещето, което градим всички заедно в една международна група, където Хората са много повече от служители и всеки съществено допринася за споделения ни успех.
Ти можеш да реализираш плановете си, да оставиш следа, да правиш важните неща.
Основните отговорности за позицията са:
- Управление, обработване и решаване на всички инциденти, заявки и запитвания, идентифицирани в процеса на ежедневната оперативна дейност на банковите служители;
- Регистриране, анализ и намиранe решение на проблеми, възникнали при прилагане на вътрешните правила, функционалността и експлоатацията на Основната банкова информационна система, ползваните в Банката приложения, системи, работни процеси и др.;
- Следене развитието на проблемите през целия цикъл на съществуването им, както и разрешаването им в рамките на определен срок;
- Съдействие за отстраняване на проблеми с ИТ оборудването, възникнали по време на експлоатацията му, осъществяване контакт с доставчици и външни фирми по поддръжка;
- Своевременно запознаване с актуалната информация за нови и променени нормативни документи, правила, инструкции и други документи;
- Регистриране и обработка на заявки за ИТ техника и оборудване, съобразно отговорностите на сектора, при спазване на вътрешните правила;
- Създаване и поддържане регистри, необходими за ежедневната работа на сектора.
Предпочитани умения
Подходящите кандидати имат:
- Висше образование (техническо, информационни технологии, математика, информатика, компютърни науки, икономическо);
- Професионален опит на подобна позиция или опит на банкова позиция;
- Много добри компютърни умения;
- Познаване на банковата дейност, процеси и продукти е предимство;
- Аналитично мислене, ориентация към решаване на проблеми и съдействие на потребителите;
- Отлични комуникативни способност;
- Доброто владеене на английски език е предимство;
- Умения за работа в екип.
Детайли за кандидатстване:
- Месторабота: България, София
- Как да кандидатствате: Изпратeте актуална автобиография и мотивационно писмо
-