Информация за работна оферта
Консултант индивидуални клиенти, София
Информация за фирмата
Лице за контакти
Весела Лачева
Поща
career@swu.bg
Публикувана на
01/01/1970
Информация за работа
Оферта
Постоянна работа
Категория
Банки/Кредитиране
Работно време
Пълно работно време
Публикувано
04/01/2020
Изисквания
Минимално образование
Университет
Завършено образование
Минимален опит
2 години
Статут на работна оферта
Начало на публикуване
04/01/2020
Край на публикуване
04/26/2020
Място
Кратко представяне
Всеки от нас непрекъснато търси най-доброто място за работа. Mясто, където идеите ни са наистина от значение. Ние в УниКредит инвестираме в твоя талант, защото за нас хората са най-големият ни актив, който допринася за общността ни с разнообразния си опит, умения и светоглед.
Ние подпомагаме хората ни да растат като разкриваме уникалния им потенциал и инвестираме в тяхното професионално и личностно развитие.
Стани част от бъдещето, което градим всички заедно в една международна група, където Хората са много повече от служители и всеки съществено допринася за споделения ни успех.
Ти можеш да реализираш плановете си, да оставиш следа, да правиш важните неща.
Основни задачи и отговорности:
- Осъществява взаимоотношения с потенциални клиенти на банката в сферата на индивидуалното банкиране и представя продуктите и услугите на банката;
- Поддържане на контакт с настоящи клиенти на банката и информира относно продуктите и услугите, които биха могли да използват;
- Разработва планове за индивидуална работа с отделните клиенти, съгласно конкретните им потребности;
- Анализира потребностите на индивидуалните клиенти, с които работи;
- Следи за цялостната удовлетвореност на клиентите от индивидуалния си портфейл;
- Взема участие в кредитния процес, посредством обсъждане на условията за кредитиране и извършване на анализ на кредитоспособността на клиента;
- Участва активно в провеждането на инициативи от страна на банката, с цел привличане на нови клиенти.
Предпочитани умения
Подходящите кандидати имат:
- Висше икономическо образование;
- Опит в сферата на продажбите и работа с клиенти минимум 2 години;
- Много добро владеене на английски език;
- Отлична компютърна грамотност;
- Много добри комуникативни и презентационни умения;
- Много добри аналитични способности и стремеж към постигане на търговски цели.
Нека поговорим за твоето бъдеще.
Изпрати ни:
- Актуална автобиография и мотивационно писмо.