Информация за работна оферта
Специалист Грижа за хората и Администриране на подбора
Информация за фирмата
Лице за контакти
Весела Лачева
Поща
career@swu.bg
Публикувана на
01/01/1970
Информация за работа
Оферта
Постоянна работа
Категория
ИТ - Адм. дейности и продажби
Работно време
Пълно работно време
Публикувано
03/06/2023
Изисквания
Минимално образование
Университет
Завършено образование
Минимален опит
2 години
Статут на работна оферта
Начало на публикуване
03/06/2023
Край на публикуване
03/24/2023
Място
Кратко представяне
Специалист Грижа за хората и Администриране на подбора, Хора и Култура
Търсиш най-доброто място за работа, където идеите ти ще са от значение и ще се чувстваш важна част от екипа…
Точно това ще откриеш при нас – уникални възможности за развитие на уменията, придобиване на ключов опит, страхотен пакет от придобивки и най-вече стабилна подкрепа по пътя към успеха.
Всичко, което трябва да знаеш за позицията е:
Отговорности:
- Активно участва в администрирането на процеса за подбор на нови служители в т.ч.:
- Публикува обяви за работа;
- Назначава личностни тестове на кандидати за работа;
- Организира и координира определи подбори;
- Изготвя справки, анализи и отчети.
- Грижи се за процеса по въвеждане на нови служители;
- Провежда интервюта на напуснали служители и анализира събраните резултати;
- Следи и съдейства на бъдещи колеги при събирането на документи за започване на работа;
- Работи със строго конфиденциална информация;
- Участва в различни проекти и инициативи, свързани с преживяването на служителите.
Изисквания:
- Завършено или в процес на придобиване висше образование – Човешки ресурси, Психология, Икономика или сходно;
- Опит в работа със сродни дейности ще се счита за предимство;
- Желание за постоянно учене и развитие;
- Личност с отлични комуникативни умения, ориентирана към сътрудничеството като модел за управление на отношенията;
- Много добро владеене на MS Excel и MS PowerPoint;
- Свободно владеене на английски език;
- Добри аналитични способности и внимание към детайла;
- Организираност и готовност за работа в динамична среда с променящи се приоритети.
Коледен
бонус
Бонуси за
постигнати резултати
Ваучери
за храна
Кредити при
преференциални условия
26 дни
отпуск
Програма
„Препоръчай
приятел"
Гъвкаво работно време
и възможност за
работа от вкъщи
Допълнително здравно
осигуряване и застраховка
живот
MultiSport карти и
обновени фитнес зали
в централата ни
Почивни
станции
УниКредит е паневропейска търговска банка и предлага уникални услуги в Италия, Германия, Централна и Източна Европа. Нашата цел е да предоставяме възможности за развитие на общностите, осигурявайки най-доброто в сектора, като отключваме потенциала не само на нашите клиенти, но и на всички хора в Европа. Обслужваме повече от 15 милиона клиенти в целия свят. Те са в основата на всичко, което правим във всяка една страна, в която оперираме. Дигитализацията и ангажираността ни към екологичните, социалните и управленските фактори са ключовите принципи на бизнеса ни. Те ни помагат да предоставяме отлично обслужване и да създаваме устойчиво бъдеще за нашите клиенти, общности и хора.
Предпочитани умения
Месторабота: София
Кандидатствай: https://www.jobs.bg/job/6724082