nadpissivt

Информация за работна оферта Организатор работа с клиенти Информация за фирмата
Лице за контакти Весела Лачева
Поща career@swu.bg
Публикувана на 01/01/1970
Информация за работа
Оферта Постоянна работа
Категория Човешки ресурси
Работно време Пълно работно време
Публикувано 01/30/2023
Изисквания
Минимално образование Университет
Завършено образование
Минимален опит 2 години
Статут на работна оферта
Начало на публикуване 01/30/2023
Край на публикуване 02/17/2023
Място
Кратко представяне

Менпауър е световен лидер в сектора на труда, като създава и предоставя услуги, които дават възможност на клиентите й да бъдат печеливши в постоянно променящия се пазар на труда.

За наш доверен партньор - ЕТЕМ БГ, водеща международна компания интегрирана в сферата на процеса на проектиране и производство на архитектурни системи, и алуминиеви профили за промишлени приложения, търсим за търговското дружество в София:

           

Организатор работа с клиенти



Компанията предлага:

  • Отлично възнаграждение и бонусна система – след 3-тия месец;
  • Работна седмица от понеделник до петък с осем часов работен ден;
  • Допълнителен социален пакет (ваучери за храна и за рожден ден, допълнително здравно осигуряване);
  • Служебен транспорт;
  • Динамична и предизвикателна работна среда;
  • Работа в сплотен колектив;
  • Фирмени обучения, съобразени с отговорностите на длъжността;
  • Възможност за професионална реализация и развитие.


Основни задължения и отговорности:

  • Комуникация с клиенти на компанията във връзка с изпълнение на поръчки;
  • Информира клиентите относно кредитната програма и форми на разплащане на дружеството;
  • Подготвя заповеди за експедиция /нареждане/ към склада;
  • Оформя и пуска поръчки;
  • Осъществява следпродажбени контакти с клиентите и координира разрешаването на проблеми свързани с оплаквания, рекламации и др.;
  • Уведомява клиентите за задължения и предоставя финансова информация;
  • Комуникира с търговски отдел, отдел логистика и склад относно приемане на поръчки и организирането на доставки към клиени;


Изискванията за заемане на позицията:

  • Икономическо или Техническо образование (висше или средно);
  • Добра компютърна грамотност - Microsoft Office (добри познания по MS Excel);
  • Английски език на работно ниво;
  • Опит на подобна позиция ще се счита за предимство;
  • Предишен опит със SAP ще се счита за предимство;
  • Умения за бързо взимане на решения и работа в екип;
  • Комуникативност, дипломатичност и умение за работа в екип.


Ако си припознал себе си в тези редове и искаш да работиш в реномирана компания с утвърдени стандарти, това е твоето място! Ще се радваме да ни изпратиш твоето подробното  CV.
Благодарим!

Менпауър България има лицензен номер № 2033/20.04.2016 за предоставяне на услуги в сферата на човешките ресурси.

Предпочитани умения

Месторабота: София

Кандидатствай: https://www.jobs.bg/job/6646109