Информация за работна оферта
Организатор работа с клиенти
Информация за фирмата
Лице за контакти
Весела Лачева
Поща
career@swu.bg
Публикувана на
01/01/1970
Информация за работа
Оферта
Постоянна работа
Категория
Човешки ресурси
Работно време
Пълно работно време
Публикувано
01/30/2023
Изисквания
Минимално образование
Университет
Завършено образование
Минимален опит
2 години
Статут на работна оферта
Начало на публикуване
01/30/2023
Край на публикуване
02/17/2023
Място
Кратко представяне
Менпауър е световен лидер в сектора на труда, като създава и предоставя услуги, които дават възможност на клиентите й да бъдат печеливши в постоянно променящия се пазар на труда.
За наш доверен партньор - ЕТЕМ БГ, водеща международна компания интегрирана в сферата на процеса на проектиране и производство на архитектурни системи, и алуминиеви профили за промишлени приложения, търсим за търговското дружество в София:
Организатор работа с клиенти
Компанията предлага:
- Отлично възнаграждение и бонусна система – след 3-тия месец;
- Работна седмица от понеделник до петък с осем часов работен ден;
- Допълнителен социален пакет (ваучери за храна и за рожден ден, допълнително здравно осигуряване);
- Служебен транспорт;
- Динамична и предизвикателна работна среда;
- Работа в сплотен колектив;
- Фирмени обучения, съобразени с отговорностите на длъжността;
- Възможност за професионална реализация и развитие.
Основни задължения и отговорности:
- Комуникация с клиенти на компанията във връзка с изпълнение на поръчки;
- Информира клиентите относно кредитната програма и форми на разплащане на дружеството;
- Подготвя заповеди за експедиция /нареждане/ към склада;
- Оформя и пуска поръчки;
- Осъществява следпродажбени контакти с клиентите и координира разрешаването на проблеми свързани с оплаквания, рекламации и др.;
- Уведомява клиентите за задължения и предоставя финансова информация;
- Комуникира с търговски отдел, отдел логистика и склад относно приемане на поръчки и организирането на доставки към клиени;
Изискванията за заемане на позицията:
- Икономическо или Техническо образование (висше или средно);
- Добра компютърна грамотност - Microsoft Office (добри познания по MS Excel);
- Английски език на работно ниво;
- Опит на подобна позиция ще се счита за предимство;
- Предишен опит със SAP ще се счита за предимство;
- Умения за бързо взимане на решения и работа в екип;
- Комуникативност, дипломатичност и умение за работа в екип.
Ако си припознал себе си в тези редове и искаш да работиш в реномирана компания с утвърдени стандарти, това е твоето място! Ще се радваме да ни изпратиш твоето подробното CV.
Благодарим!
Менпауър България има лицензен номер № 2033/20.04.2016 за предоставяне на услуги в сферата на човешките ресурси.
Предпочитани умения
Месторабота: София
Кандидатствай: https://www.jobs.bg/job/6646109