nadpissivt

Информация за работна оферта ОФИС АСИСТЕНТ - ТЕХНИЧЕСКИ СЪТРУДНИК Информация за фирмата
Лице за контакти Весела Лачева
Поща career@swu.bg
Публикувана на 01/01/1970
Информация за работа
Оферта Постоянна работа
Категория Логистика, Спедиция
Работно време Пълно работно време
Публикувано 11/25/2022
Изисквания
Минимално образование Университет
Завършено образование
Минимален опит По-малък от година
Статут на работна оферта
Начало на публикуване 11/25/2022
Край на публикуване 12/11/2022
Място
Кратко представяне

Д§ М Транс § Спед ЕООД е компания е компания занимаваща се с международен транспорт на стоки и официален вносител на стоки за земеделието от Полша. Във връзка с разширяване на нашия екип предлагаме свободно работно място за офис асистент – технически сътрудник.

Задължения на заемащият длъжността:

- подпомага организацията на документалния поток на компанията;
- координира взаимоотношенията между отделните звена на компанията;
- приема телефонни обаждания от клиенти и служители;
- съставя различни документи, свързани с дейността;
- води кореспонденция с контрагенти на компанията;
- изготвя справки.

Изисквания към кандидата:

- умения за работа с офис пакет (Word, Excel, email);
- високо ниво на езикова култура;
- умения за работа с документи;
- познаване на бизнес етикета и умение за разговори по телефон;
- високо ниво на лична организираност;
- желание за обучение и развитие;
- готовност за работа при натовареност с разнородни задачи;
- владеене на английски език:

Предлагаме:
- работа в постоянно развиваща се компания с утвърдени пазарни позиции;
- постоянен трудов договор;
- платен годишен отпуск съгласно Трудовия кодекс;
- работно време от 08.00 до 17.00, пон.-пет.;
- работа в енергичен, високо мотивиран и дружелюбен екип.

Ще се свържем само с одобрените по документи кандидати за провеждане на индивидуална среща!

Данните, предоставени от кандидатите, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и GDPR и ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор

Предпочитани умения

Месторабота:Благоевград

Кандидатствай:https://www.jobs.bg/job/6585063