nadpissivt

Информация за работна оферта Офис Координатор Информация за фирмата
Лице за контакти Весела Лачева
Поща career@swu.bg
Публикувана на 01/01/1970
Информация за работа
Оферта Постоянна работа
Категория Търговия, Продажби - Експерти и мениджъри
Работно време Подходящо за студенти
Публикувано 11/22/2022
Изисквания
Минимално образование Университет
Завършено образование
Минимален опит По-малък от година
Статут на работна оферта
Начало на публикуване 11/22/2022
Край на публикуване 12/11/2022
Място
Кратко представяне

Ние сме фирма, която се занимава с изграждането на соларни паркове и инфраструктура в сферата на ВЕИ, като развиваме дейността си в България и чужбина. Във връзка с разширяване на дейността търсим човек на позиция офис координатор.

Ако сте млад човек, който обича предизвикателствата, умеете да работите в екип, планирате целите и гоните докрай изпълнението им, мотивиран сте и плувате в свои води, когато имате няколко задачи едновременно, ще сме щастливи да ви посрещнем в екипа си. Ще работите с енергични колеги, в позитивна атмосфера и приятелска среда. Предлагаме ви конкурентно възнаграждение, възможности за пътувания, включително в чужбина и контакти, личностно развитие и обучения, бонуси. Основни цели на длъжността включват изпълнение на поставените задачи в офиса от прекия ръководител. Ефективност и креативност при работата, в съответствие с политиката на фирмата.

Нашите изисквания:
- Препоръчителен опит на подобна позиция;
- Владеене на английски език, писмено и говоримо се счита за предимство;
- Много добра организираност на работното място;
- Ефикасно изпълнение на поставените задачи;
- Умения за работа в екип;
- Висока мотивираност при работа;
- Отлични комуникативни умения;
- Самоинициативност и последователност при изпълнение на отговорностите;
- Готовност за пътуване в страната и чужбина;
- Отлична компютърна грамотност;
- Шофьорска книжка;
- Владеене на втори език - немски, италиански, испански - предимство;

Описание на работата:

- оказване на обща помощ чрез получаване на постъпващата комуникация, например поща, телефонни разговори и документация.
- подготовка и изготвяне в окончателен вид на кореспонденция и други документи
- управление на документи на електронен и хартиен носител (списъци с данни за контакт, поща, набор на текстове, фотокопиране, сканиране, картотекиране и архивиране)
- предоставяне на административни услуги за членове на персонала.
- участие в екипната работа в отдела и между останалите колеги

Основни задължения:
- Администриране на договори, споразумения и поща;
- Работа с институции;
- Изготвяне и комплектоване на документи и оферти;
- Работа с клиенти и колеги;

Ще се радваме да разгледаме Вашата автобиография и мотивационно писмо. Може да ги изпратите до нас като натиснете бутона „Кандидатствай за тази обява".

Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор.


Ние предлагаме:
Млад екип, работа в динамична среда, командировки в чужбина

Предпочитани умения

Месторабота:Благоевград

Кандидатствай:https://www.jobs.bg/job/6595008