Информация за работна оферта
Началник смяна
Информация за фирмата
Лице за контакти
Весела Лачева
Поща
career@swu.bg
Публикувана на
01/01/1970
Информация за работа
Оферта
Постоянна работа
Категория
Производство - Храни и Напитки
Работно време
Пълно работно време
Публикувано
11/12/2019
Изисквания
Минимално образование
Университет
Завършено образование
Минимален опит
Без опит
Статут на работна оферта
Начало на публикуване
11/12/2019
Край на публикуване
11/30/2019
Място
Кратко представяне
Международни брандове, вълнуваща и стимулираща работна среда, комбинирана с изключителни възможности за развитие в глобален мащаб. С толкова разнообразни позиции и професионални предизвикателства, тук е мястото, където готовността и желанието ни да постигаме отлични резултати наистина се поощряват и реално допринасят за развитието на бизнеса. Всеки ден е различен. Всеки ден ние търсим нови начини да станем по-добри в работата си и да достигнем пълния си потенциал. И ключът към всичко това е нашият екип. Карлсберг е мястото, където екипът означава всичко и заедно с това всеки отделен колега има възможност да се отличи.
За нашия екип в град Благоевград търсим опитен професионалист за позицията:
Вашите отговорности ще включват:
- Управлява екипа оператори в смяна, с цел навременно осигуряване на необходимото количество качествен готов продукт;
- Планира, организира, координира и контролира производствения процес в рамките на работната смяна;
- Отговаря за качеството на произведената продукция в рамките на работната смяна;
- Разработва процедури и инструкции, свързани с работата на технологичното оборудване, безопасността на труда и системата за контрол на качеството;
- Контролира разхода на суровини и материали, като прави предложения за оптимизацията им;
- Извършва инвентаризации;
- Въвежда данни в SAP съгласно функциите дефинирани в системата.
Предпочитани умения
Изисквания:
- Завършено висше образование в сферата на Пивопроизводство, УХТ, Химия, техническа специалност;
- Компютърна грамотност – MS Office, познания за работа със SAP ще се считат за предимство;
- Умения за работа в екип, комуникативност, организационни и ръководни умения;
- Английски език – добро ниво.
Какво предлагаме?
- Страхотен екип, изграден на основата на сътрудничество и уважение.
- Високо професионална и непрестанно развиваща се работна среда в международно утвърдена Компания.
- Възможности за развитие и надграждане на знанията и уменията.
- Допълнителни социални придобивки, включващи ваучери за храна, сума за транспорт, допълнително здравно осигуряване, суми за лични събития (сключване на брак и раждане на дете).
Режимът на работа е сменен.
Ако предложението представлява интерес за Вас, моля изпратете автобиография на вниманието на Дирекция “Човешки Ресурси”.
Кандидатствай: https://www.jobs.bg/job/5117916