nadpissivt

Информация за работна оферта Началник смяна Информация за фирмата
Лице за контакти Весела Лачева
Поща career@swu.bg
Публикувана на 01/01/1970
Информация за работа
Оферта Постоянна работа
Категория Производство - Храни и Напитки
Работно време Пълно работно време
Публикувано 11/12/2019
Изисквания
Минимално образование Университет
Завършено образование
Минимален опит Без опит
Статут на работна оферта
Начало на публикуване 11/12/2019
Край на публикуване 11/30/2019
Място
Кратко представяне

Международни брандове, вълнуваща и стимулираща работна среда, комбинирана с изключителни възможности за развитие в глобален мащаб. С толкова разнообразни позиции и професионални предизвикателства, тук е мястото, където готовността и желанието ни да постигаме отлични резултати наистина се поощряват и реално допринасят за развитието на бизнеса. Всеки ден е различен. Всеки ден ние търсим нови начини да станем по-добри в работата си и да достигнем пълния си потенциал. И ключът към всичко това е нашият екип. Карлсберг е мястото, където екипът означава всичко и заедно с това всеки отделен колега има възможност да се отличи.

За нашия екип в град Благоевград търсим опитен професионалист за позицията:

Вашите отговорности ще включват:

  • Управлява екипа оператори в смяна, с цел навременно осигуряване на необходимото количество качествен готов продукт;
  • Планира, организира, координира и контролира производствения процес в рамките на работната смяна;
  • Отговаря за качеството на произведената продукция в рамките на работната смяна;
  • Разработва процедури и инструкции, свързани с работата на технологичното оборудване, безопасността на труда и системата за контрол на качеството;
  • Контролира разхода на суровини и материали, като прави предложения за оптимизацията им;
  • Извършва инвентаризации;
  • Въвежда данни в SAP съгласно функциите дефинирани в системата.
Предпочитани умения

Изисквания:

  • Завършено висше образование в сферата на Пивопроизводство, УХТ, Химия, техническа специалност;
  • Компютърна грамотност – MS Office, познания за работа със SAP ще се считат за предимство;
  • Умения за работа в екип, комуникативност, организационни и ръководни умения;
  • Английски език – добро ниво.

Какво предлагаме?

  • Страхотен екип, изграден на основата на сътрудничество и уважение.
  • Високо професионална и непрестанно развиваща се работна среда в международно утвърдена Компания.
  • Възможности за развитие и надграждане на знанията и уменията.
  • Допълнителни социални придобивки, включващи ваучери за храна, сума за транспорт, допълнително здравно осигуряване, суми за лични събития (сключване на брак и раждане на дете).

 

Режимът на работа е сменен.
Ако предложението представлява интерес за Вас, моля изпратете автобиография на вниманието на Дирекция “Човешки Ресурси”.

НАЧАЛНИК СМЯНА, КАРЛСБЕРГ БЪЛГАРИЯ АД

Месторабота Благоевград; Постоянна работа; Пълно работно време

Кандидатствай: https://www.jobs.bg/job/5117916