Oтговорности:
- съставяне и проследяване на график за срещите и задачите на Изпълнителните директори на дружеството;
- представляване на последните пред партньори и институции на дружеството при изрично делегиране на такова право;
-организиране провеждането на регулярни съвещания и водене на протоколи;
- обработка на изходящата и входяща поща;
- организиране на пътувания и различни мероприятия: резервации на самолетни билети, хотели и тн.
- координиране процеса по разпределяне на задачи и следене за своевременното им изпълнение;
- изготвяне на справки от различен характер, както и ежедневни статистики за продажби.
Изисквания:
Владеене на немски и английски език
Висше образование - икономическа или хуманитарна специалност
Компютърна грамотност - MS Office – Word, Excel, Power Point; Intеrnеt;
Самостоятелност;
Умения за работа в екип;
Готовност за работа в динамична среда;
Приветливо отношение;
Конфиденциалност;
Умение за приоритизиране на поставени задачи;
Дружеството предлага:
- трудов договор;
- възможности за усъвършенстване на знания и умения;
- високи стандарти на работа и отлична работна среда;
- възнаграждение – твърдо месечно заплащане;
- дългосрочна заетост;
- допълнително здравно осигуряване.
Моля, изпращайте Вашите автобиографии и мотивационни писма в срок до 30.07.2019 г.
Личен асистент с немски и английски език, ВЕДРА ИНТЕРНЕШЪНЪЛ АД
Месторабота София; Постоянна работа; Пълно работно време
КандидатстваЙ: https://www.jobs.bg/job/4942577