Информация за работна оферта
БИЗНЕС АНАЛИЗАТОР, АГЕНЦИЯ ЗА КОНТРОЛ НА ПРОСРОЧЕНИ ЗАДЪЛЖЕНИЯ ООД Месторабота София; Постоянна работа; Пълно работно време
Информация за фирмата
Лице за контакти
Весела Лачева
Поща
career@swu.bg
Публикувана на
01/01/1970
Информация за работа
Оферта
Постоянна работа
Категория
Счетоводство, Одит, Финанси
Работно време
Пълно работно време
Публикувано
07/04/2019
Изисквания
Минимално образование
Университет
Завършено образование
Минимален опит
По-малък от година
Статут на работна оферта
Начало на публикуване
07/04/2019
Край на публикуване
07/28/2019
Място
Кратко представяне
Агенция за контрол на просрочените задължения (АКПЗ) е небанкова финансова институция специализирана в управлението на портфейли с необслужвани вземания. Тя е част от дружеството Мениджмънт Файненшъл Груп (МФГ). Групата обхваща в структурата си водещи компании, специализирани в областта на предоставянето на небанкови финансови услуги в Централна и Източна Европа и управлява богато портфолио от успешни начинания в областта на потребителското кредитиране, финансирането на микро и малки предприятия, дигиталното кредитиране и други финансови бизнес модели. Компаниите в МФГ са работодател на над 7000 служители и сътрудници в над 300 офиса в България, Украйна, Румъния, Полша и Македония.
Търсите ли следващото професионално предизвикателство? Искате ли да работите в компания, развиваща се на българския и международен пазар? Желаете ли да бъдете част от сплотен екип, на който може да разчитате? Споделяте ли ценностите: Екипност; Доверие; Професионализъм?
Ако отговорът е „Да“, сега имате прекрасна възможност да се присъедините към нашия екип на позиция: Бизнес Анализатор
Обхват на позицията
- Анализира и следи промените в структурата на портфейла на дружеството;
- Създава скоринг модели и методологии за оценка на риска при придобиване на портфейли от вземания;
- Подготвя справки, статистически модели и предоставя анализи по различни характеристики и сечения;
- Оптимизира изготвяните справки на дневна, седмична и месечна база;
- Импортира и експортира информация в софтуера на дружеството, като следи за качеството на импортираната информация;
- Участва в процесите на бизнес планиране и бюджетиране;
- Следи и сигнализира за грешки по отразяването на действия и други полета в софтуера;
- Подпомага Управителя и във всички дейности свързани с подготовка, оценка, анализ и други необходими дейности, свързани с оптимизиране на процесите в дружеството;
Търсени професионалните характеристики в кандидатите:
- Завършено висше образование с икономическа или математическа насоченост;
- Добро познаване и разбиране на статистически понятия и модели;
- Отлични познания по основни офис приложения на Microsoft: Excel; Word и PowerPoint;
- Умение за планиране и приоритизиране на работата си в съответствие с утвърдените цели на дружеството;
- Аналитично мислене;
- Способност за вземане на бързи решения;
- Внимание към детайлите;
- Умения за работа в екип;
- Проактивност и инициативност.
Предпочитани умения
Какво ще получите, ако се присъедините към екипа ни?
- Конкурентно трудово възнаграждение;
- Отлични условия на труд – работа в модерен офис в центъра на София;
- Стимулираща среда в млад, подкрепящ и динамичен екип;
- Добра социална политика:
-
- Финансиране на карта за спорт;
- Допълнително здравно осигуряване.
- Система от обучения и възможности за повишаване на квалификацията.
Ако искате да се присъедините към нас, моля изпратете подробна автобиография. Очакваме Ви!