nadpissivt

Информация за работна оферта БИЗНЕС АНАЛИЗАТОР, АГЕНЦИЯ ЗА КОНТРОЛ НА ПРОСРОЧЕНИ ЗАДЪЛЖЕНИЯ ООД Месторабота София; Постоянна работа; Пълно работно време Информация за фирмата
Лице за контакти Весела Лачева
Поща career@swu.bg
Публикувана на 01/01/1970
Информация за работа
Оферта Постоянна работа
Категория Счетоводство, Одит, Финанси
Работно време Пълно работно време
Публикувано 07/04/2019
Изисквания
Минимално образование Университет
Завършено образование
Минимален опит По-малък от година
Статут на работна оферта
Начало на публикуване 07/04/2019
Край на публикуване 07/28/2019
Място
Кратко представяне

Агенция за контрол на просрочените задължения (АКПЗ) е небанкова финансова институция специализирана в управлението на портфейли с необслужвани вземания. Тя е част от дружеството Мениджмънт Файненшъл Груп (МФГ). Групата обхваща в структурата си водещи компании, специализирани в областта на предоставянето на небанкови финансови услуги в Централна и Източна Европа и управлява богато портфолио от успешни начинания в областта на потребителското кредитиране, финансирането на микро и малки предприятия, дигиталното кредитиране и други финансови бизнес модели. Компаниите в МФГ са работодател на над 7000 служители и сътрудници в над 300 офиса в България, Украйна, Румъния, Полша и Македония. 


Търсите ли следващото професионално предизвикателство? Искате ли да работите в компания, развиваща се на българския и международен пазар? Желаете ли да бъдете част от сплотен екип, на който може да разчитате? Споделяте ли ценностите: Екипност; Доверие; Професионализъм?

Ако отговорът е „Да“, сега имате прекрасна възможност да се присъедините към нашия екип на позиция: Бизнес Анализатор

Обхват на позицията

  • Анализира и следи промените в структурата на портфейла на дружеството;
  • Създава скоринг модели и методологии за оценка на риска при придобиване на портфейли от вземания;
  • Подготвя справки, статистически модели и предоставя анализи по различни характеристики и сечения;
  • Оптимизира изготвяните справки на дневна, седмична и месечна база;
  • Импортира и експортира информация в софтуера на дружеството, като следи за качеството на импортираната информация;
  • Участва в процесите на бизнес планиране и бюджетиране;
  • Следи и сигнализира за грешки по отразяването на действия и други полета в софтуера;
  • Подпомага Управителя и във всички дейности свързани с подготовка, оценка, анализ и други необходими дейности, свързани с оптимизиране на процесите в дружеството;




Търсени професионалните характеристики в кандидатите:

  • Завършено висше образование с икономическа или математическа насоченост;
  • Добро познаване и разбиране на статистически понятия и модели;
  • Отлични познания по основни офис приложения на Microsoft: Excel; Word и PowerPoint;
  • Умение за планиране и приоритизиране на работата си в съответствие с утвърдените цели на дружеството;
  • Аналитично мислене;
  • Способност за вземане на бързи решения;
  • Внимание към детайлите;
  • Умения за работа в екип;
  • Проактивност и инициативност.
Предпочитани умения

Какво ще получите, ако се присъедините към екипа ни?

  • Конкурентно трудово възнаграждение;
  • Отлични условия на труд – работа в модерен офис в центъра на София;
  • Стимулираща среда в млад, подкрепящ и динамичен екип;
  • Добра социална политика:
    • Финансиране на карта за спорт;
    • Допълнително здравно осигуряване.
  • Система от обучения и възможности за повишаване на квалификацията.

Ако искате да се присъедините към нас, моля изпратете подробна автобиография. Очакваме Ви!

БИЗНЕС АНАЛИЗАТОРАГЕНЦИЯ ЗА КОНТРОЛ НА ПРОСРОЧЕНИ ЗАДЪЛЖЕНИЯ ООД

Месторабота София; Постоянна работа; Пълно работно времe

Кандидатствай: https://www.jobs.bg/job/4942822